Mac en Postbank

• Bert

Werk je met Tiger?

Hoor van de leverancier dat daar inderdaad veel problemen met inloggen zijn. De een lukt het met Safari, de ander blijkt met Opera te kunnen inloggen.

Welke versie Netscape heb je?

Groeten, Bert

• Andre

heb verschillende versies van netscape geprobeerd en het lukte maar niet…ben pas overgestapt van pc naar mac en vraag mij nu al af of het zo'n goede keuze was…

• Bert

Is jouw fout niet, de Postbank is te traag met aanpassen. In de faq staat al jaren het zelfde verhaal, terwijl Netscape al sinds een paar versies Os 10 niet meer werkt. Onder Os 10.3 moet Safari goed werken, doet het tenminste bij mij en dat is wat men ook bij de helpdesk van de Postbank zegt.

Klopt het dat je Os 10.4 (Tiger) hebt?

Probeer dan eens Opera, kan je vinden op

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/11156

Groeten, Bert

• Andre

Hallo Bert, ik heb 10.4.1 inderdaad. Met het inloggen bij de Rabobank heb ik overigens geen probleem. Alleen bij de Postbank is 't een ramp.

• Andre

wilde net Opera gaan downloaden maar gezien de zeer slechte recensies op de site van versiontracker laat ik dat maar achterwege.

MMmmh wat dan te doen? Hoe is het mogelijk dat de Postbank zo'n abominabel site heeft?

• Bert

Die paar recensies zou ik niet al te serieus nemen, de overall waarderingen zijn heel behoorlijk. Opera was een behoorlijke tijd de beste ‘open source’ browser en is ingehaald door Mozilla, maar dat wil niet zeggen dat het een slechte browser is. In ieder geval beter dan Internet Explorer…

Ik zou hem gewoon downloaden en proberen. Kan je ermee bankieren is het meegenomen, lukt dat niet dan @!#$ je 'm gewoon weer weg.

Groeten, Bert, die net nog gewoon heeft gebankierd bij de Postbank met Safari 1.3 onder OS 10.3.9, wat volgens velen niet meer zou kunnen… ;)

• Andre

Misschien moet ik maar terug naar windows…zelfs met Opera lukt dit niet…en het liep bovendien vast

• Bert

Jammer, weet nu ook niks meer.

Ik wacht nog maar even voor ik op Tiger overstap…