Werk je met Tiger?
Hoor van de leverancier dat daar inderdaad veel problemen met inloggen zijn. De een lukt het met Safari, de ander blijkt met Opera te kunnen inloggen.
Welke versie Netscape heb je?
Groeten, Bert
Is jouw fout niet, de Postbank is te traag met aanpassen. In de faq staat al jaren het zelfde verhaal, terwijl Netscape al sinds een paar versies Os 10 niet meer werkt. Onder Os 10.3 moet Safari goed werken, doet het tenminste bij mij en dat is wat men ook bij de helpdesk van de Postbank zegt.
Klopt het dat je Os 10.4 (Tiger) hebt?
Probeer dan eens Opera, kan je vinden op
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/11156
Groeten, Bert
Die paar recensies zou ik niet al te serieus nemen, de overall waarderingen zijn heel behoorlijk. Opera was een behoorlijke tijd de beste ‘open source’ browser en is ingehaald door Mozilla, maar dat wil niet zeggen dat het een slechte browser is. In ieder geval beter dan Internet Explorer…
Ik zou hem gewoon downloaden en proberen. Kan je ermee bankieren is het meegenomen, lukt dat niet dan @!#$ je 'm gewoon weer weg.
Groeten, Bert, die net nog gewoon heeft gebankierd bij de Postbank met Safari 1.3 onder OS 10.3.9, wat volgens velen niet meer zou kunnen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?