Mac en Postbank

• Skaja

Voor diegenen die het niet weten, maar wel willen weten:

Onder mac OS X 10.3.9 en 10.4 is het niet meer mogelijk om met Safari 1.2 op “mijn postbank” in te loggen. Ook niet met Safari1.2 gekopiëerd naar de 10.4 partitie. Bij de FAQ op de Postbank site hebben ze het over Netscape 7.0. Die is op de Nescape site niet meer te vinden, maar wel de browser die je moet hebben! Oude versies vindt je hier:

http://browsers.evolt.org/?navigator/

Ik kan weer betalen en ben zo blij joh (…)!?!!

;-)

• edreob

tis het leed dat postbank heet

:p

• Bert

Onder OS 10.3.9 met Safari 1.3 nog steeds geen enkel probleem, kan gewoon inloggen alles doen wat nodig is.

Las al eerder over problemen, heb ik dus nooit gehad. Bankier met 3 rekeningen.

Groeten, Bert

• eric

onder os 10.02.8 in combinatie met netscape 7.0 geen probleem

groet,eric

• Patrick

Ik was blij eindelijk mijn account te kunnen activeren, maar helaas. Bij de eerste paar pogingen in te loggen liep Netscape 7.0 gelijk vast en daarna kreeg ik de melding dat mijn browser niet geschikt zou zijn. (Alleen Netscape 7.0, aha)

Wat mij betreft mag Mijn Postbank de schroothoop op. Ik had sowieso mijn twijfels over de betrouwbaarheid als je de codes van een lijst moet halen, dus wellicht is het maar beter zo.

• Bert

Een medewerker van de Postbank-helpdesk meldde mij indertijd dat Safari de voorkeur had en had een tip wat bij mij werkte: de eerste keer bij het inloggen/activeren de knop inloggen twee keer aanklikken.

Werkte bij mij en heb sindsdien zelden problemen. Een enkele keer zoals gisteren krijg ik de melding dat het de foute browser is (ook alleen Netscape 7), maar na afsluiten Safari en opnieuw openen lukt het weer, kan gewoon verder met bankieren.

Gewoon nog eens proberen, dus.

Groeten, Bert

• Skaja

Codes kun je ook ontvangen via email…

• Andre

Is het helemaal uitgesloten dat je met Safari kunt inloggen? Netscape wil bij mij maar vastlopen. Heb nu de java sun gedownload maar alsnog lukt 't niet om in te loggen.

Iemand een idee?

• Bert

Onder Safari 1.3, Os 10.3.9 kan ik nog steeds probleemloos inloggen. Begrijp niet waarom dat niet bij iedereen lukt.

Probeer in Safari eens na invullen van gebruikersnaam en wachtwoord de inlogbutton twee keer aan te klikken, wil wel eens helpen.

Groeten, Bert

• Andre

Ik heb safari 2.0 en kan hoe dan ook niet inloggen. Twee keer aanklikken en dergelijke: al geprobeerd, het lukt maar niet:-(