Ipod uit Amerika

• jeroen

wees vestandig, doe het niet. Het zal uiteindelijk je 100 eurie niet waard zijn. maar aangezien je zo vastberaden bent om het wel te doen, lijkt het een zinloze discussie. Daarbij; zoals eerder aangegeven bij die ene markt is ie nu in de aanbieding, ga daar onderhandelen (als het dan toch een kwestie van geld is) en probeer er het beste uit te halen.

• Theo Franchimon

Ik ben zeker niet vastberaden ‘t wel te doen. Maar ik verneem geen nadelen van jullie. Jeroen, waarom doe ik er verstandig aan het niet te doen? Als er maar 1 (voor mij nadelig) nadeel aan zit hoeft ’t van mij niet meer, maar dan moet dat er wel zijn natuurlijk.

• Theo Franchimon

Sorry, Jeroen, je vorige post was mij even ontschoten. Wat je opnoemt (geen recht op service en garantie) is hartstikke waar! En bij de apple site kun je er een inscriptie in laten zetten, wat ook heel leuk is natuurlijk!

• Theo Franchimon

Hmm, het blijken gewoon Europese iPods te zijn hoor ik nu. Het wordt nu wel erg aantrekkelijk. Er blijven uiteraard nog altijd die risico's aan zitten die Jeroen heeft gemeld. Ik moet er dus nog even héél goed over nadenken!

• jeroen

Beste Theo,

Doe dat.. Suc6 met je beslissing nemen.

• shing hey

Ik heb een ipod 40 photo uit amerika toendertijd gekocht

hij doet het prima hier

alleen j emoet een adapter voor amerikaanse stopcontacten naar europese kopen. die kost 7,50.

verder is handleiding nederlands en voltage is compatible. qua computers is het universieel.

Qua garantie : een ipod is WERELDWIJD geldig voor garantie mits in garantie termijn. Dus het maakt niet uit waar je em gekocht hebt.

zelf eraan ondervonden met oordopjes. 2 dagen na telefoontje had ik nieuwe.

• Patrick

Mijn broer heeft voor mij een Amerikaanse iPod op de kop getikt en hij werkt prima. Als je de iPod via de Firewirekabel met de computer verbindt, laadt hij automtisch op. Je kunt verder de Amerikaanse lader met een verloopstekker gewoon op het Nederlandse lichtnet aansluiten, aangezien de lader 110 en 220 aankan.

Je kunt diverse talen selecteren waaronder Nederlands, dus de menustructuur kan gewoon in je moerstaal.

Dus mochten het toch Amerikaanse iPod blijken te zijn, is er wat gebruik betreft dus geen belemmering.

• lise

Ben net een dag terug uit de VS en heb daar een Ipod mini gekocht. Gewoon in de rugzak gedaan, uit de verpakking gehaald. Geen enkel probleem! Je kan m gewoon opladen via je computer. En anders even verloopstekkertje kopen…