Hoi, ik ben van plan een Ipod te kopen, weliswaar uit Amerika. Maar werkt dit allemaal wel op onze europese system en stopcontacten? Of raden jullie het mij af een Ipod uit Amerika te halen (ze zijn er een stuk goedkoper!)
Raad het je aan niet te doen. Dit ivm garantie, aansluitingen en service. Daarbij; de prijzen van de ipod zijn inmiddels aanzienlijk gedaalt. Verder moet je niet vergeten dat de vezendkosten enorm kunnen zijn. Wees dan verstandig en boek een reis naar de USA en koop hem daar. Maar wat je van ver haalt is niet altijd beter en goedkoper. Probeer anders eerst eens duitsland, daar willen ze ook nog wel eens goedkoper zijn dan hier. Maar ik denk dat het verschil minimaal zal zijn (met de nieuwe prijzen).
Nou, er is een massa seller die Ipods verkoopt voor nog minder dan de helft. Een Ipod mini al voor 80 dollar. Uiteraard moet je wel een flinke lading kopen, anders zijn deze prijzen natuurlijk niet te realiseren. Waar het mij dus om gaat is dat die Ipods gewoon werken op mijn Mac hier en gewoon normaal zijn op te laden.
De amerikaanse iPod is op een europese mac/ pc aan te sluiten. Voor de amerikaanse stekker moet je een verloopstuk hebben. (Amerikaans naar europees). Bedenk ook dat je de pech kunt hebben dat onze douane je pakketje controleert en je er een rekening bij krijgt met te betalen invoerrechten + BTW. (Je kunt overigens ook het geluk hebben dat je pakketje ongehinderd de douane passeert).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?