Geweldige Apple Store-ervaring vandaag ...

  • AjubaGomes

    de camera op mijn iphone 6 plus (die ik sinds 5 jaar sinds nieuw heb gehad) begon zich ongeveer twee weken geleden funky te gedragen. in principe kwamen alle foto's schokkerig of wazig naar voren. ik zag dat er min of meer een terugroepactie op deze telefoon become voor dit exacte probleem, maar mijn telefoon viel een jaar buiten de geschiktheid. ik moest naar het winkelcentrum bij mij in de buurt, de enige met een apple save. ik besloot gewoon binnen te komen, geen afspraak gemaakt. ik checkte in, ze zeiden dat iemand er binnen een uur naar kon kijken. ik ontving 40 minuten later een sms dat mijn genius klaar was voor mij. ze hebben er naar gekeken, diagnoses gesteld en vastgesteld dat het in feite de digicam was. ik verwachtte echt een reparatie van $ 100 - $ two hundred, nee. het turned into $ fifty nine. geschokt stemde ik ermee in dat ze het zouden repareren. ze zeiden dat het over ongeveer ninety minuten zou gebeuren. ik besloot om het eten in de buurt te pakken en kwam terug … op tijd gedaan zoals ze zeiden. ik was niet alleen serieus onder de indruk van de stiptheid en provider, maar de prijs became all rightgeweldig voor een echte apple-reparatie. het enige andere probleem dat ik met deze telefoon had, turned into de batterij, all rightvervangen door een serieuze korting door apple. de knop dempen / dempen kan alrighttemperamentvol zijn. niet slecht voor een 5-jarige telefoon die altijd wordt gebruikt. ik bewaar het totdat het sterft lol.

  • AjubaGomes

    AjubaGomes

    de camera op mijn iphone 6 plus (die ik sinds 5 jaar sinds nieuw heb gehad) begon zich ongeveer twee weken geleden funky te gedragen. in principe kwamen alle foto's schokkerig of wazig naar voren. ik zag dat er min of meer een terugroepactie op deze telefoon become voor dit exacte probleem, maar mijn telefoon viel een jaar buiten de geschiktheid. ik moest naar het winkelcentrum bij mij in de buurt, de enige met een apple save. ik besloot gewoon binnen te komen, geen afspraak gemaakt. ik checkte in, ze zeiden dat iemand er binnen een uur naar kon kijken. ik ontving 40 minuten later een sms dat mijn genius klaar was voor mij. ze hebben er naar gekeken, diagnoses gesteld en vastgesteld dat het in feite de digicam was. ik verwachtte echt een reparatie van $ 100 - $ two hundred, nee. het turned into $ fifty nine. geschokt stemde ik ermee in dat ze het zouden repareren. ze zeiden dat het over ongeveer ninety minuten zou gebeuren. ik besloot om het eten in de buurt te pakken en kwam terug irs.gov  … op tijd gedaan zoals ze zeiden. ik was niet alleen serieus onder de indruk van de stiptheid en provider, maar de prijs became all rightgeweldig voor een echte apple-reparatie. het enige andere probleem dat ik met deze telefoon had, turned into de batterij, all rightvervangen door een serieuze korting door apple. de knop dempen / dempen kan alrighttemperamentvol zijn. niet slecht voor een 5-jarige telefoon die altijd wordt gebruikt. ik bewaar het totdat het sterft lol. fedloan

    my isue solved!!

  • jake

    it transformed into $ 59. stunned I concurred they would fix it. they said it would be in around an hour and a half. I chose to get the food close by and returned done on time as they said.