Genaait door I-center

• Dimitri

Afgelopen vrijdag de nieuwste Apple Pro gekocht (€ 1750,-) , 2 dagen later (21 november) €260,- korting bij Saturn !! Apple doet niets, terwijl ik dit had gecheckt. Trap hier please niet in. Als klap op de vuurpijl loop de MAC Pro al 5 x vast in 2 dagen. Windows is beter ……

• Hellboy

Wij hadden dit ook met I-Centre proberen de deskundige uit te hangen, en wij het maar geloofden, todat we in contact kwamen met een “echte”Apple verkoper en die zei ons dat hij al zoveel klachten had gehoord over I Centre dat we dachten dat zomaar mocht! voor ons ook geen I-centre meer.

• Ron

Nou je bent niet de enige. Inruilactie kom in de winkel krijg 325,- terug voor mijn oude iMac maar wil dit bedrag niet op factuur ivm zakelijke afschrijving. De te jonge knap die me hielp moest dit navragen en daarna nog een keer mailen want hij kwam er niet uit. Dit was donderdag maandag nog niets gehoord ging maar eens naar de winkel in Amstelveen krijg ik te horen dat de actie voorbij is en dat het jammer maar helaas niets meer aan te doen. iCentre blonk vroeger uit in service en now how nu dozen schuivers zijn het. Schande.