iTunes en Apple TV

  • John

    Hoi,

    Ik zit met het volgende probleem:

    Ik heb zojuist de nieuwste versie van iTunes geinstalleerd op een Windows PC (XP met AVG antivirus). Ik heb daarbij ook een Apple TV (en iPad en iPhone). Uiteraard ziet iTunes prima de iPad en de iPhone als ik die via de USB aansluit.

    De Apple TV blijft echter spoorloos……

    Ik zie binnen iTunes dat hele vinkje van Apple TV nergens…..Ik kan dus iTunes geen opdracht geven om de TV te zoeken in het draadloze netwerk.

    Dat draadloze netwerk werkt echter perfect op de Apple TV! Hij maakt verbinding met internet, haalt trailers probleemloos op enz.

    Op de site van Apple kom ik niet verder dan dat ik daar het vinkje Apple TV moet aanvinken. Moet je wel dat vinkje hebben in je software……..

    Wie kan mij hierbij helpen?

    Alvast bedankt!

    Groet,

    John

  • Peter

    probeer met de AppleTV eens verbinding te maken met je iTunes library op je PC, als het goed is verschijnt op je AppleTV een code die je op de PC (in iTunes) moet invoeren. Zorg er ook voor dat de AppleTV en je PC in het zelfde draadloze LAN zitten (zelfde SSID).

    succes

  • gerrit

    ik heb gruwelijk lang moeten zoeken maar heb het gevonden, rechtsonderin in itunes staat ie als het goed is, daar kun je computer of apple tv selecteren