Mac - Samsung led

• Alex

Hallo allen,

Ik ben in het bezit van een mac 24" en een Samsung ledtv serie 7. Helemaal leuk, maar ik wil mijn bestanden van de mac op de samsung tv bekijken. Netwerkkabeltje aangesloten, dat werkt, maar nu zit er bij de tv een cd met het pc share manager programma voor XP en Vista! Niet voor de Mac dus. Heeft iemand hier ervaringen mee en/of heeft er iemand een oplossing? Nu zit ik met 2 prachtige apparaten die elkaar niet ‘willen’ zien. Alvast bedankt!

• capthavoc

tja ik denk dat je even op de site van samsung moet kijken of ze er een programma voor hebben of ene alternatief weten

• Giordano

Goede vraag, ik overweeg een samsung 7 serie aan te schaffen en heb ook een iMac staan.

Ik heb wat gelezen over EyeConnect, sommigen hebben hier succes mee (http://www.elgato.com/elgato/na/mainmenu/products/software/EyeConnect.en.html) of wellicht is AppleTV een optie, maar dat kost weer e.e.a.

Ben benieuwd naar andere suggesties..

• Jukka

heb het zelfde probleem… wat nu?

• Remco van den Bosch

Ik heb zo een stick van Terratec gekocht, de H5. Dat hadden ze hier bij de mediamarkt in Berlijn. Die zullen ze ook vast bij de Mediamarkt in Nederland verkopen. Werkt prima. Software installeren kan een half uurtje duren maar werkt prima, zit een afstandbediening bij je streamt zo je beelden over naar je tv.

Groet

Rem van den Bosch - Berlin

• jacobus

Een HDMI kabel naar de Led TV moet toch gewoon werken,je heb dan toch gewoon een tweede monitor eraan hangen. Bij mijn MAC mini werk dit ook zo. Als je dan ook nog het programma Plex erop zet heb je een compleet media circus

Jacobus