iFactors Den Haag

• C.KNOESTER

IK HEB OP 19-7-08 EEN SET JBL CREATUREII LIQUID METAL BIJ IFACTORS IN DEN HAAG GEKOCHT HEB ME WIJS LATEN MAKEN DOOR DE VERKOPER DAT HET EEN LIMITED EDITION BETROF DUS HEB HEM GEKOCHT VOOR €179 . NU WILDE MIJN ZOON VAN 15 DEZELFDE SET WAT IK EEN BEETJE DUUR VOND VOOR ZOMAAR TE GEVEN, KRIJG IK OP 18 AUG EEN FOLDER VAN DIXONS THUIS EN WAT DENK JE DEZELFDE SET €59,95 ,DUS DE TELEFOON GEPAKT EN METEEN GEBELD NAAR IFACTORS DIE BLEEF MAAR HERHAALEN DAT HET EEN LIMITED EDITION BETROF EN ZEI, WIJ KUNNEN ER NIETS AAN DOEN IK HEB DE SET ONLINE BESTELD BIJ DIXONS EN OP DE DOOS STOND LIMITED EDITION EN OOK HANDSCHOENTJES EN EEN SLEUTELHANGER ERBIJ DUS ER LIMITED IS HIJ NIET AL MET AL SCHEELT HET €80 WAT IK SCHANDALIG VEEL VERSCHIL VINDT . IK ZAL OOK IEDEREEN AANRADEN NOOIT IETS BIJ IFACTORS KOPEN

• leo

We zijn niet doof hoor!!!!

• C.KNOESTER

FOUTJE HET SCHEELT €120

• leo

Ifactors is een Apple reseller en net als Apple dealers betaal je daar belachelijke hoge prijzen.

Geheugen,harde schijven etc zijn daar 2 tot 3 maal duurder dan bij de gewone pc-boer.

Maar de meeste Maccers weten dat allang en kopen alleen daar als het niet anders kan,zoals software.

• apple.startpagina.nl

Beste C. Knoester,

Het is ok als u uw ongenoegen over apple zaken plaatst op dit prikbord. Maar het is niet gewenst dat u hiervoor alleen hoofdletters gebruikt. Dit komt niet ten goede voor de leesbaarheid en komt aanvallend over. De volgende keer zal uw bericht worden verwijderd.

Met vriendelijke groeten,

Peter Farla

• D. Jansen

Ik heb ook slechte ervaringen met Ifactors. Je verwacht goed advies te krijgen en niet zoveel mogelijk aangesmeert te krijgen. De volgende keer naar Media Markt dus.

• geirriteerd

Ik zou ook niets bij ifactors kopen, al helemaal niet als je voor iemand iets wil kopen. Want zodra je niet tevreden bent over je aankoop geven ze je geen geld terug, alleen een tegoedbon. Dus maak een geinformeerde beslissing. Als je de klantenservice mailt dan krijg je een soort van standaard repliek waar je niks aan hebt, ze herhalen in feiten gewoon je vraag.

• An Om

Ik had eerst een prettig gesprek met een verkoper over een defecte Apple TV. Ik had met hem de afspraak gemaakt dat ik de volgende dag terug zou komen om het apparaat aan te bieden ter reparatie onder garantie. Dat leek dus prima service zo ver. Totdat de bewuste persoon er de dag erna niet was op het moment dat ik in de winkel was, dus nam een ‘manager’ het wel even over, daar begon het probleem natururlijk.

Het kwam erop neer dat ik de Apple TV niet kon aanbieden ter reparatie, ondanks het feit dat deze nog geen 12 maanden oud is en ik door Apple wel naar ze doorverwezen was. Overigens betwist men bij iFactors de vanuit Europa aan lidstaten opgelegde garantietermijn. Deze is namelijk minimaal 24 maanden, landen mogen er vanaf wijken als dit in het belang van de consument is. Maar niet bij iFactors dus!:

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Garantie/Basisinformatie/De_wettelijke_garantieperiode_in_Europa

Deze persoon hielp me dus gewoonweg niet, was naar en onbeleefd. De persoon die me niet wilde helpen wilde nog wel even de naam van zijn collega weten zodat hij hem op zijn donder kon geven. Immers waarom zou je namelijk een Apple klant die door Apple naar iFactors gestuurd wordt ‘service verlenen’, die raak je liever kwijt. Uiteraard heb ik die naam niet gegeven. Als de collega slim is, is die inmiddels vertrokken bij iFactors want gelukkig zijn er niet alleen voor de klant alternatieven.

Vandaag bij LJS geweest. Wat een verademing. Gelijk geholpen, had de Apple TV er niet gekocht maar werd meteen geaccepteerd onder garantie!! En dus heb ik meteen daar wat andere dingen gekocht die ik nodig had. Ook in de toekomst ga ik zeker terug naar LJS en raad ik iedereen af bij iFactors te kopen!

An Om