Alles weg uit Itunes!!!

  • Wiekas

    HELP!

    Mijn computer deed raar ( nee, géén mac helaas!) sloot het af, en vervolgens was mijn hele itunes bieb verdwenen! ZELFS WAT IK HEB GEKOCHT!!! Alles weg! 30 GB aan muziek WEG!~

    HELP!

  • mcWillem

    Kijk eens in jou ‘mijn documenten’ en dan ‘mijn muziek’. Daar zou een ‘iTunes’ map moeten staan met daarin een ‘iTunes Music’ map. Snuffel daar eens in rond.

    Als daar jouw muziek nog staat, heeft iTunes ineens op de eens of andere manier niet je juiste locatie van de bibliotheek (in de ‘iTunes’ map).

    Open de voorkeuren in iTunes en controleer waar de iTunes zijn bibliotheek verwacht. Het staat in het tabblad ‘Geavanceerd’ en daarin het tabblad ‘Algemeen’.

    Wanneer jouw ‘iTunes Music’ map nog vol staat, is het het makkelijks om die naar iTunes te slepen.

    Seccues

  • elisa

    Ik heb net itunes gestart en ineens zijn al mijn liedjes, films, en fotos verdwenen uit itunes.

    Ik kan niets bedenken hoe dat is gekomen en wat ik moet doen om alles weer terug te krijgen.

    als ik klik op bibliotheek en dan op inhoud verzamelen, gebeurt er helemaal niets!

    ik durf mijn ipod niet aan te sluiten omdat ik dan denk dat ik alles kwijt ben, want hij synchroniseert

    automatisch. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt.

  • Sophia

    Ik heb dit probleem oook! Heb jij het al opgelost?

  • Richy

    Hoi,

    Het is mij exact hetzelfde gebeurd, stom verbaasd was ik en flink balen!!!!

    Weet helemaal niet wat er is gebeurd, en hoe moet ik dit nou oplossen..

    Mocht je het weten dan stel ik dat zeer op prijs .

    Gr

    Rich

  • Peter (Apple)

    Alle aangekochte muziek kun je in ieder geval nogmaals downloaden in de iTunes Store. Verder vind ik het erg raar.

  • popeyes

    Om dit in de toekomst te voorkomen raad ik een ieder aan die iTunes gebruikt om de bibliotheek van iTunes regelmatig te copieren op een externe disk.

  • Willem

    Inmiddels is dit me tweemaal in 2 weken overkomen:

    Alle bestanden zijn uit I tunes verdwenen: muziek, apps, boeken, enz. Ik heb een volkomen maagdelijke I tunes over.

    Ik kan wel alle bestanden terugzetten en via itunesstore mijn aankopen weer terugzetten, maar dit is een heidens karwei.

    Zeker nu ik dit voor de derde keer moet gaan doen!

    Synchroniseren kan niet, want dan is hoogstwaarschijnlijk mijn Iphone ook blanco.

    Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is, en hoe dat dit kan worden opgelost (op een duurzame wijze).

    Ik ben benieuwd.

    Willem.