hotmail werkt niet!??!

• Bas Hoevenaars

Hallo allemaal,

Al enkele dagen heb ik een probleem met het openen van mijn hotmail account. Hebben meer mensen daar problemen mee en heeft iemand al een oplossing??

met vriendelijke groet,

Bas Hoevenaars

• leo

Webmail of via Apple's Mail?

Kon dagen geleden niet eens op de site komen,na weggooien cookie(s)lukte het wel weer(webmail).

• Bas Hoevenaars

Het gaat inderdaad om de webmail versie.

Hoe gooi ik die cookies weg??

• leo

Browser openen,naar voorkeuren gaan,bij firefox staan ze bij “privacy”/bij Safari “beveiliging”.

• Miranda

Hallo..

ik was al bang dat ik de enig was met dat probleem…

Ik ben ook al dagen bezig om mijn Hotmail geopend te krijgen en ik krijg het niet voor elkaar!! ik kan niet eens op de site van Hotmail zelf komen om te kijken of er daar iets over een storing staat..HEEL IRRITANT!!! Hopelijk is het probleem snel weer verholpen, anders is er straks geen doorkomen meer aan.

• Bas

Als je de cookies verwijderd dan is het probleem verholpen. Dit doe je bij de voorkeuren van safari (of te wel appeltje komma indrukken wanneer safari geopend is)

succes,

Bas

• angelina

Sinds een paar dagen kan ik mijn berichten niet openen. Geeft aan kan geen verbinding maken met windows live hotmail. Probeer later.

Geen idee hoe ik dit kan oplossen.

Vr. Gr. Angelina de Gier

• Sonya

Helaas werkt het bij mij ook niet. Ik gebruik Windows, ik kan in de inbox van Hotmail komen, maar kan verder niks met de berichten: niet openen, niet verwijderen etc. Erg vervelend, ik zie allemaal mails staan die ik op korte termijn moet lezen.

Grtz

• J.

Ik kan ook niet op mijn mail komen, ik kan me wel aanmelden op msn en werkt ook,

klik ik op mijn mails(20) dan moet die 100 x laden en word hotmail helemaal gek en doet die het niet!

mijn vriend kan op de laptop gewoon wel op hotmail komen!

heb ik een virus ofzo?

cookies heb ik ook al verwijdert!

• jan van velde

Inderdaad dit is nu de tweede dag dat mijn hotmail niet meer werkt.

Gisteravond na 6 uur niet gewerkt te hebben deed het opeens weer wel.

Nu vanavond doet hij het weer niet.

Ook weet ik niet hoe om kontakt op te nemen met de beheerders van Hotmail om dit te melden of om raad.

Je wordt van het ene scherm naar het andere geloodst zonder oplossingen.

Wie weet wat er aan gedaan kan worden ??

Jan