apple cursus

  • Wimsenior

    Hallo Marjan

    Kijk eens bij onze Zuiderburen.

    www.macmanieren.be/

    Daar zijn leuke instruktiefilmjes.

    Succes!!

  • annelies

    Ik las je antwoord op de vraag naar een cursus/hulp bij een apple laptop.

    Jij kent iemand. Kan je mij ook de naam en emailadres van deze persoon doorgeven?

  • Roeland

    Hoi Annelies,

    Ik weet niet of je vraag nog actueel is, maar ik ben zelf afgelopen jaar begonnen met het geven van cursussen en uitleg over de Mac. Ik woon in de omgeving van Amsterdam. Wellicht kan ik iets voor je betekenen? Als je interesse hebt kunnen we contact opnemen.

  • lien.riesthuis

    Dag Roeland,

    Zou jij mij iets meer kunnen vertellen over de cursussen/hulp die je aanbiedt? Ik ben nl. op zoek naar een mac-cursus.

    Mvg,

    Lien Riesthuis

  • Hannie Bruinsma

    Ik woon in Leeuwarden en heb een imac ik wil heel graag een cursus volgen of evt. lessen aan huis. wie owie kan mij helpen ik ben een rolstoelgebruiker dus vandaar dat ik het liefst aan Huis wil. Ik hoop dat het lukt.MVG

  • ismaeil

    شرکت آسرون (در انگلیسی: Asroon Company) یک مرجع معتبر دریافت اطلاعات در بخش فولاد و آهن آلات کشور است. با توجه اینکه از دیرباز آسرون در میان مردم بوده وجا برای خود باز کرده و با به کار گیری کارشناسان خبره و تیم های حرفه ای بر این تلاش بوده که همواره بهترین خدمات را برای مشتریان خود فراهم اورد. امروزه با وجود رقبا چاره ای جز این نیست که رضایت مشتری در اولویت باشد. و مشتریانی ما که خواهان میلگرد، تیرآهن، ناودانی ، نبشی، تیرچه، رابیتس و… هستند، همواره اسرون را نسبت به رقبای دیگر ترجیح می دهند.

    کارخانه میلگرد نیشابور

    وزن نبشی شکفته مشهد

    نوآوران آیدا پلاستیک