apple cursus

  • Marjan Vreenegoor

    Wie weet waar ik als nieuwe MacBook gebruiker een “gebruikers”cursus kan volgen?

  • leo

    http://www.macmiep.nl/

  • Marjan Vreenegoor

    bedankt Leo,

    Marjan

  • wim verkade

    goedendag

    kan iemand mij vertellen of er een betaalbare cursus bestaat

    voor de apple? liefst in denhaag

    met vriendelijke groet wim verkade

  • Wim Ruijs

    Ik ga een apple laptop pro aanschaffen ,en ik wil hier graag een cursus voor volgen alleen ik woon in Spanje maar ik ben wel voor twee maanden in Nederland in de maanden juli en augustus ik woon dan tijdelijk in de buurd van Alkmaar , is er dan iemand die mij wil helpen .? Groet Wim Ruijs.

  • Sjaak de Heij

    Beste ik kan je advieseren naar www.macmiep.nl te gaan daar zijn gratis Mac cursussen te zien.

    Op onderwerp kan je dan uitkiezen ,alwaar je meer van wil weten.

    Veel succes.

    groeten Sjaak

  • Sjaak de Heij

    op www.macmiep.nl is allerlei cursussen gratis te volgen.

    Groeten van Sjaak de Heij

  • Frances Rusman

    Beste Wim,

    Ik weet niet of je vraag nog actueel is, maar ik ken iemand die je snel wegwijs zou kunnen maken met een Apple. Voordeel is dat hij ook service kan bieden op afstand. Dus als je in Spanje woont, mail/bel/sms je hem als je een probleem hebt. Hij logt dan in voor je en kan je direct uitleg geven. Superhandig allemaal. Hij werkt ook voor particulieren en voor een klein bedrag kan hij dat allemaal voor je regelen, perfect gewoon. Als je interesse hebt, dan kan ik je zijn emailadres en telefoonnummer wel geven.

    vriendelijke groeten,

    Frances Rusman

  • marian de ruijter

    je kunt bij ljs automatisering lutherse burgwal in den haag (nog) gratis cursusssen volgen.

    marian