ipod mini: kan geen nummers opslaan

• Lida

Hallo,

Ik heb het volgende probleem (ik zag het al eerder staan maar ik zag geen geschikt antwoord):

Ik heb mijn ipod mini op “nummers handmatig beheren”staan maar ik heb geen idee hoe ik nou een nummer vanuit de bibliotheek naar de ipod kan slepen. Ik las dat je vanuit je bibliotheek een nummer moest slepen naar het symbool van de ipod min in de lijst bron. Nou, als je op de bieb staat zie je dat symbool niet en als je op de ipod gaat staan kun je het nummer niet zien. Hoe moet het nou?

Misschien weet ik niet wat het ipod symbool is hoor. Wie kan het me uitleggen. Bedankt.

Groetjes, Lida

• Elma

ik heb het zelf ook geprobeerd. (De iPodgebruiksaanwijzing geeft de door jou genoemde werkwijze aan bij handmatig beheren). Mijn ervaring is dat, bij het slepen van nummers naar de Ipod, de nummers weliswaar op de iPod komen, maar niet in de bibliotheek. In dit geval dus ook.

Mijn oplossing is om in iTunes een afspeellijst aan te maken met daarop de nummers die je op de iPod wilt. Vervolgens in de voorkeuren bij iPod aangeven dat je nummers van die afspeellijst wilt importeren.

Het is omslachtig, maar beter dan niets.

• Lida

Hoi,

bedankt voor je reactie. Helaas is dit niet echt handig voor mij. Ik heb het zonet gedaan. Precies wat je zei. Nu is mijn hele ipod leeg omdat hij nu de nieuwe map pakt die nog helemaal leeg was. Balen. Heeft iemand anders nog een tip?

Bedankt. Groetjes van Lida

• Gijs

Dat lijkt me simpel op te lossen. De map vullen met de muziek die je wilt en je iPod daarna weer aansluiten. Dan vult hij zich met de muziek in je net gevulde afspeellijst, omdat hij die automatisch synchroniseert.

• mcWillem

1. Sluit je iPod aan.

2. In de lijst met bronnen verschijnt je iPod

3. Klik in de lijst met bronnen op je bibliotheek om de inhoud van je bibliotheek te zien.

4. Selecteer het nummer dat je op je iPod wil hebben en sleep deze naar je iPod in de lijst met bronnen.

5. Klik daarna op je iPod in de lijst met bronnen om de inhoud van je iPod te zien. Hier moet dat nummer nu bij staan

• Lida

Hoi macWillem,

aan jou heb ik tenminste wat. Het is me eindelijk gelukt. Dank je wel voor je hulp.

Groetjes, Lida

• mcWillem

Graag gedaan!