Ipod 30gb Photo

• Wolferl

Ik heb zojuist een Ipod photo 3ogb binnen gekregen, maar als ik de installatie cd installeer dan zeg me computer dat er een snelle usb apparaat op een trage usb hub aangesloten is. Wat is hier aan te doen, want op deze manier kan ik helemaal niks beginnen met de Ipod.

Groetjes Melvin

• Bob

Hoi Melvin,

Heb je je iPod soms op de USB-poort van je toetsenbord aangesloten?

Dat werkt namelijk niet.

Als je direct op je Mac aansluit moet het gewoon werken.

Waarom gebruik je je firewirepoort niet?

Groeten,

Bob

www.be-bob.com

• Wolferl

Ik hebgeen Mac, maar een windows…….en ja ik sloot het op me toetsenbord aansluiting aan, maar bij andere mp3 spelers werkte het wel.

Met Vriendelijke Groet

Melvin

• Bob

Jammer dat je geen Mac hebt…maar maakt verder niet uit.

De reden dat andere mp3spelers het wel doen op je “toetsenbord-usbpoort” is (misschien) dat die niet opgeladen worden door je Computer

Bij de Mac is het namelijk zo dat hij tijdens het laden van de muziek ook je accu van je iPod bijlaad.

Groeten,

Bob.

• Wolferl

Oke, maar wat moet ik nu doen.

Ik zit nu met een peperdure mp3 speler(iPod 30gb Photo) die het niet doet op mijn pc.

Beetje de omgekeerde wereld, moet ik hem verkopen …….of is er een oplossing.

MVG

Melvin

• Bob

Ik zou niet weten wat het probleem is.

Als je de iPod op een vaste usb-poort aansluit moet hij gewoon werken.

Miischien heb je hier iets aan?

http://www.apple.com/nl/support/itunes/windows/

Succes.

Vr gr,

Bob.

• Wolferl

Beste Bob,

Ik heb gezocht en gekeken. Maar helemaal niets gevonden.

Met Vriendelijke Groeten

Melvin kef

• mcWillem

En wat zeiden ze bij Apple toen je belde?

• Wolferl

Sinds wanneer moet je bellen naar Apple, als je een peperduur product koopt die niet doet waarvoor ie bedacht is.

Normaal liedjes overzetten van de pc naar de iPod…..dat is toch van de zotte.

Ik wil alleen een paar liedjes overzetten, waarom moet alles altijd zo moeilijk gemaakt worden.

• mcWillem

Maar goed, nu heb je een trage hub (in je toetsenbord). Als je hem nu direct aan je computer prikt? Werkt het dan wel?