ipod photo

• Birgit

Hoi,

Ik had even een vraag. Ik heb nu laatst een ipod Photo gekocht en mijn broertje heeft mijn ipod mini gekregen. Maar nu is er een probleem ontstaan omdat wij maar een computer hebben en ik er dus geen 2 itunes op kan zetten. Heeft een van jullie een idee hoe ik in 1 itunes 2 ipods kan aansluiten zonder de hele tijd opnieuw te moeten instaleren?

Alvast heel erg bedankt

Birgit

• AssWake

volgens mij kan je niet 2 ipods op Itunes tegelijk aansluiten.

en wat bedoelt u met telkens opnieuw installeren?

• Skaja

Kun je niet een extra gebruiker aanmaken in de systeemvoorkeuren en daar tevens “fast user switching”aanzetten. Wellicht kun je dan iedere eiPot aan een gebruiker koppelen…

• Elma

Op mijn Mac geven drie iPods van verschillende gebruikers op 1 x iTunes nooit problemen. In iTunes komt in de linkerkolom het Ipodsymbool met de naam van de gebruiker tevoorschijn zodra de iPods zijn aangesloten. Vervolgens verschijnt de vraag of de iPods automatisch bijgewerkt moeten worden. Een fluitje van een cent lijkt mij zo.

• Remon

Birgit heeft denk ik een pc maar dat maakt geen verschil.

Je kan gewoon beide iPod's tegelijk op iTunes aansluiten.

Moet je natuurlijk wel 2 firewire of usb ingangen hebben.

iTunes pakt ze gewoon allemaal op.

Remon.

• Ron

Ik heb een photo connector en mijn foto's naar mijn Ipod photo overzetten is geen probleem. Weet iemand hoe je deze foto's weer terug kan zetten op je pc?

Dan hoor ik dat graag.

Groeten,

Ron

• Ron

Weet nou echt niemand hoe dat moet?Ron schreef:

>

> Ik heb een photo connector en mijn foto's naar mijn Ipod

> photo overzetten is geen probleem. Weet iemand hoe je deze

> foto's weer terug kan zetten op je pc?

> Dan hoor ik dat graag.

>

> Groeten,

>

> Ron