ipod mini nog een vraag

• Lida

Hoi, ik vroeg me ook nog af hoe je de ipod moet formatteren. Ik heb geen idee. Ik heb hem nu helemaal leeggegooid maar er staat nog steeds dat er 450 mb in gebruik is. ik snap er niets van. Ook is het totale geheugen maar 3,7 i.p.v. 4 GB. Er blijft zo niet veel over.

Bedankt voor het antwoord.

• mcWillem

Formateren? Geen idee. Misschien met het hulp programmatje ?!? Je kan even kijken op de support pagina of er nog updates zijn.

http://www.apple.com/nl/support/ipod/

De schijf is echt wel 4 gb. Het bestandssysteem neemt volgens mij wat ruimte in net als de schijf in je computer. Als je een 20 Gb schijf denk te kopen kun je er ook maar ongeveer 18 of 19 gb op kwijt.

• Remon

Dit is absoluut waar er gaat altijd iets

van de capiciteit van de hardeshijf af.

Remon

• Lida

daar word je niet blij van

• mcWillem

Maar het is en blijft een 4 gb harde schijf. Je kan er wat minder op kwijt uiteindelijk. Ze zullen echter nooit 3,7 neerzetten omdat de concurentie dat ook niet doet. Veel mensen denken dan dat 3,7 dan minder is dan de concurent met 4.

• Lida

ja, dat zal wel. Nou ja, er kunnen nog genoeg nummers op. Alleen 1000 lukt volgens mij niet. Hoe ze daar nou bij komen? Mag ik je nog wat vragen?

Heb jij enig idee hoe je, als je je nummers op de ipod hebt staan, je ze weer terug in je bibliotheek kunt zetten? Is het verstandig om je bibliotheek leeg te gooien en dan, als je het wilt, de nummers via de ipod weer terug te zetten naar de bibliotheek? Ik weet niet of dat kan, maar mijn map wordt zo vol anders

• Elma

Versiontracker -> top ten downloads-> iPod. Vervolgens iets met het woord “rip” erin.