Quicktime probleem...

• apple.pagina.nl

Ik heb een tijdje terug mijn Software update uitgevoerd en toen is de nieuwe versie van Quicktime geïnstalleerd (7.0.1). Sindsdien kan ik in alle browsers geen quicktime filmpjes bekijken. Ik zie alleen het Quicktime logo met een vraagtekentje erin. Ik heb helemaal niets gewijzigd aan het programma. Ik heb geprobeert de instellingen te verbeteren, maar niets helpt.

Ik heb besloten om Quicktime te te verwijderen en het opnieuw te installeren. Nu wil ik de nieuwe versie installeren en krijg ik de melding dat Quicktime al op mijn computer staat, maar dit is dus niet meer het geval.

Weet iemand een oplossing?

Groetjes Peter

PS. Ik gebruik Mac OS X 10.3.9 (legaal)

• leo

OF:in==>Hd==>bibliotheek==>“receipts”:quicktimefiles verwijderen en dan kan je weer opnieuw installeren,of via de reinstaller QT 6 terugzetten mocht je nog steeds problemen ondervinden na inst. QT 7:

http://www.apple.com/support/downloads//quicktime652reinstallerforquicktime701.html

• apple.pagina.nl

Hoi Leo,

Bedankt! Ik heb in ieder geval Quicktime 7.0.1 weer kunnen installeren. Maar het probleem van filmpjes bekijken in de browsers is nog niet verbeterd. Iemand suggesties?? :-(

Alvast bedankt!