UPC & imac 9.2...

• jansmid

Hallo iedereen op dit leuke prikbord, ik las een vraag van iemand die graag systeemX op zijn imac 9.2 wilde, laat ik nou een, imac 350.mzh 7 GB zomer 2000, hebben (een van ‘dank je wel’, ik ben low budget) zou dat ook kunnen, en.., of kan, of moet er extra geheugen in?

heb ik nog een vraag:

ik heb een chello.nl , kabel UPC aansluiting “het pret pakket”, maar ik krijg de “aanklik teksten” overelkaar heen… waar ik klik op? Bij wel meer websides heb ik er last van… help?

vroeger veel met 'n apple gewerkt! Maar… toen was 40MB nog veel… nieuw weer!

• Skaja

OS X draait op je Macje, mits er voldoende RAM in zit. Houdt rekening met minimaal 256, gezien je CPU niet heel erg sterk is.

Je “klik probleem” kan ook met je browser te maken hebben. Welke gebruikt je? Op OS Classic wordt standaard IE van Microschoft geinstalleerd, niet de sterkste browser (eufemisme…).

• jansmid

Hartelijk Dank voor dit advies, maar browser… iets van chello neem ik aan?

• Skaja

Chello makt voor zover wij weten geen browser. Onder OS Classic wordt standaard Internet Explorer en Netscape geinstalleerd (tenzij in de customized install anders geselecteerd…).