volle schijf

• Dab

Vraagje,ik heb een cd rom in mijn imacje gedaan,nl office 98 en applesoft 98.

Nu is mijn schijf bijna vol,hoe krijg ik dit er weer vanaf? met dezelfede schijf,of beter hoe heet Uninstall bij aplle of is dit hetzelfde als bij Windoos?

Ik draai os 9.Hellup

• anton

ff sherlock gebruiken alle dingetje van windows in de prullebak en hupsekee jij hebt er weer een paar 100 mb bij.

Maar ben jij zeker dat office en applesoft al deze ruimte innemen, als ik het goed heb, heb jij dus een imac van ? 3 ‡ 4 gb met een bijna volle schijf, misschien is het ook wel handig om dingetje die je nooit gebruikt ff uit te vinken dat scheelt ook weer.

eventuele MP3 te branden of ook weg te gooien, deze kunnen ook veel ruimte innemen,

En als jij per ongeluk wel wat weg mikt van apple zelf is het ook wel handig als je de instalatie cd nog hebt !!

succes en ik denk dat andere prikkers er ook nog wel een paar tips ingooien voor je

Anton uit Heerenveen

• edreob

hey Dab

hetgene je wil verwijderen: je gat naat hetgene je weg wil hebben(bijvoorbeeeld een programma), en dat gooi je gewoon in de prullenbak…en die leeg je dan…en weg is het..Je kunt dan eventueel de bijbehorende voorkeuren ook wegmikken. die vindt je in je systeemmap.

Succes Maurice.

ps: off topic alweer snel voorbij die kermis vin je niet?

• Dab

Ben niet op de kermis geweest,heb de tijd genomen om de schijf wat vol te gooien met progjes die ik niet ken.

De imac gebruik ik om te leren omgaan met het os,maar dat wil niet zo goed lukken merk ik, tis totaal anders.

Bedankt alweer voor de les ik ga wat weg gooien.

• mcWillem

OS 9 is ook niet echt recent meer om te leren. Ik zou voor Panther of Tiger gaan…

• edreob

hai dab

ik heb hier nog een boek liggen …dat is welicht wat….

kan je zo van me hebben……

stuur maar emailtje, dan geef ik het wel ff bij je af……

ook voor eventuele vragen kan je roepen.