Alternatief voor Itunes?

• Rosanne

Hallo,

Ik vind het programma ITunes echt heel erg onhandig en veel te langzaam.

Bestaat er een alternatief hoe je nummers op je ipod kan zetten?

Alvast bedankt!

• mcWillem

Volgens mij niet. Wat vind je onhandig? Misschien kun je met wat tips weer helemaal uit de voeten. Ik ben erg tevreden over iTunes.

• Erik

Anapod ofzo moet je maar even googlen. kost wel geld alleen, en itunes is gratis :p.

• Rosanne

Bij mijn vorige mp3 speler kon ik nummers er opzetten zonder behulp van een programma….. gewoon door kopieren/plakken.

Itunes moet ik eerst openen, dan nummers aan de bibliotheek toevoegen, dan de nummers in die lijst gaan zoeken, dan kopieren naar mn Ipod, en dan krijg ik ook nog eens heel vaak de melding ‘onvoldoende ruimte’, terwijl er bijv. maar 10mb op staat.

• Elma

Waarom heb je in je voorkeuren van iTunes bij de iPod niet automatisch bijwerken aangevinkt? Dat scheelt veel werk. Bij de meeste mp3 downloadprogramma's kun je aangeven waar de nummers geplaatst moeten worden. Geef dan de iTunesbibliotheek aan.

Maar is een programma openen nou echt zo veel werk?

• Erik

anapod werkt dus net zoals je vorige mp3 speler, dan kan je slepen. maar de trial versie kan je maar 1 liedje per keer verslepen. daarom is dat alleen handig als je ervoor betaalt….. iTunes is niet volmaakt, maar ook niet vreselijk ofzo.

• Rosanne

Nee het openen is niet veel werk…..

Maar het gaat allemaal zo langzaam en moeilijk…. eerst nummer zoeken,dan toevoegen, dan pas op je ipod zetten, en dan ook nog elke x die rare foutmelding.

Automatisch bijwerken….. is dat ook handig als je alleen bepaalde nummers op je ipod wilt hebben? Of kiest Itunes dan willekeurig nummers?

Anapod heb ik zojuist gedownload… het beviel me goed! jammer dat je maar 1 liedje tegelijk kan doen in de trial…..

• Elma

Als je alleen bepaalde nummers op je iPod wilt, maak dan eerst een map in iTunes aan. Sleep daar de nummers naar toe de je op je iPod wilt. (Deze hoeven niet in je bibliotheek te staan). In de voorkeur “automatisch bijwerken” kun je mappen aan- en uitvinken die je bijgewerkt wil hebben. (De nummers komen daarnaast ook automatisch in je Itunes- en iPod- bibliotheek).

• Skaja

Als je niet weet hoe het werkt is alles moeilijk… Vraag mijn moeder de computer eens aan te zetten (…).