Hallo,
Ik vind het programma ITunes echt heel erg onhandig en veel te langzaam.
Bestaat er een alternatief hoe je nummers op je ipod kan zetten?
Alvast bedankt!
Bij mijn vorige mp3 speler kon ik nummers er opzetten zonder behulp van een programma….. gewoon door kopieren/plakken.
Itunes moet ik eerst openen, dan nummers aan de bibliotheek toevoegen, dan de nummers in die lijst gaan zoeken, dan kopieren naar mn Ipod, en dan krijg ik ook nog eens heel vaak de melding ‘onvoldoende ruimte’, terwijl er bijv. maar 10mb op staat.
Nee het openen is niet veel werk…..
Maar het gaat allemaal zo langzaam en moeilijk…. eerst nummer zoeken,dan toevoegen, dan pas op je ipod zetten, en dan ook nog elke x die rare foutmelding.
Automatisch bijwerken….. is dat ook handig als je alleen bepaalde nummers op je ipod wilt hebben? Of kiest Itunes dan willekeurig nummers?
Anapod heb ik zojuist gedownload… het beviel me goed! jammer dat je maar 1 liedje tegelijk kan doen in de trial…..
Als je alleen bepaalde nummers op je iPod wilt, maak dan eerst een map in iTunes aan. Sleep daar de nummers naar toe de je op je iPod wilt. (Deze hoeven niet in je bibliotheek te staan). In de voorkeur “automatisch bijwerken” kun je mappen aan- en uitvinken die je bijgewerkt wil hebben. (De nummers komen daarnaast ook automatisch in je Itunes- en iPod- bibliotheek).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?