bluetooth

• refki

ik heb een bluetooth stick gekocht en ik wou wat bestanden van mijn telefoon naar mijn iMAC versturen, maar helaas dat lukt steeds niet, want de telefoon geeft steeds aan “verbinding mislukt”, maar andersom lukt het heel goed,,

maar als ik een ander MAC gebruik bij mijn vrienden dan lukt het wel, dus het ligt niet aan de telefoon!!!!!!

raar maar waar, kan iemand mij helpen!!!! PLEASE

• Skaja

Je moet de apparaten voorzien van een naam en ze vervolgesn “paren”. Heb je dat gedaan, zodat ze elkaar vinden en verbinding met elkaar kunnen maken?

• refki

als het goed is wel, want ik kan wel bestanden van mac naar tel sturen…en heb ook de naam van mijn tel gekoppeld, wat ook raar is is dat mijn tel de naam van mijn mac wel herkent enzo maar alleen tijdens versturen gaat het mis…!!!!!

• Bert

Gebeurt mij ook af en toe. Bluetooth op je telefoon uit- en weer inschakelen wil wel eens helpen. Als je de optie ‘vindbaar’ hebt op je telefoon wil het ook wel eens helpen als je die inschakelt als het eens niet lukt.

Groeten, Bert

• refki

hoi,

ik heb het ook geprobeert maar het lukt steeds niet, wat ik niet snap is dat bij mijn vrienden meteen werkt en bij mij niet terwijl we dezelfde instelllingen hebben…mijn machine draait op imac os 10.2.8 G4.

alvast bedankt