itunes vraag

• Erik

Hallo,

Ik heb een 20gig ipod 4e gen. en hij staat helemaal vol met muziek. nou wil ik deze muziek bij een maat van me ook op de computer zetten. maar wanneer ik gewoon in deze computer kijk en dan ga slepen, staat de muziek helemaal door elkaar heen. ik wil het graag geordend hebben, op artiest, album of afspeellijst ofzo. wanneer ik itunes installeer en dan de ipod aankoppel begint ie over het synchroniseren met deze bibliotheek. dat houd volgens mij in dat hij die lege bieb gaat kopieeren naar mijn ipod, en dus die 20 gig muziek eraf gooit. kan iemand me helpen?

met vriendelijke groet,

erik.

• chenin

zie de vraag en antwoord bij Elwin, paar postjes naar beneden

• Erik

ja die zag ik, maar snap ik niet :p. als ik doe wat daar staat is me ipod leeg dat wil ik niet.

• Elma

Via Versiontracker een ripprogramma voor de Ipod installeren op de computer van je vriend.

• mcWillem

Je mag namelijk geen kopieren. Daarom werkt het zo. Wanneer je wel standaard jouw muziek vanuit je iPod op een andere computer kan zetten, hadden platenmaaschappijen nooit accoord gegaan met de verkoop van hun muziek op de iTunes Music Store.

Er zijn wel programma's die de muziek van je iPod kunnen halen en op je computer kunnen zetten. Zoek maar even met verziotracker. Ze heten Rip programma's

• Erik

ok bedankt!! (y), :).

• Paul burger

Via Internet kan je het programma copypod downloaden (14,95). En dat werkt prima. Waarschijnlijk www.copypod.net

• dennis

wat dacht je van podutil??