ipod shuffle speelt geen liedjes meer af

• Pascal

Hallo

Ik heb een paar dagen geleden hier een bericht geplaatst dat het usb apparaat niet meer herkent word dat probleem heb ik volgens mij nog steeds want ik kan in deze computer niet naar mijn verwisselbare scijf (f) gaan en ik kan ook geen bestanden van de computer naar de shuffle copieren.

De shuffle is goed opgeladen er staan liedjes op en als ik op play druk dan hoor ik niks dan zie ik alleen een groen lampje heen en weer flikkeren van groen naar oranje.

Wie kan mij helpen met dit probleem ik was zo blij met deze shuffle maar nou niet echt meer mocht geen goede oplossingen worden gegeven dan breng ik die terug naar de winkel want dit is in ieder geval niet goed help help.

Groeten Pascal

• mcWillem

Wat zei Apple er van?

• Pascal

Bedoel je ipod reparatie? daar heb ik een email heen gestuurd die dacht dat de shuffle waarschijnlijk op hold staat maar dat is ook niet het geval ik was zo blij met mijn shuffle maar nou niet meer wie heeft de goeie oplossing?

Groeten Pascal

• mcWillem

Ik doe meestal het volgende wanneer ik problemen heb met apparaten:

Handleiding lezen (Meestal is dat dan de eerste keer)

In dit geval zou ik in de iTunes help zoeken

Op Internet zoeken op de support site van Apple

Apple bellen met het verhaal dat je gloed nieuwe iPod Shuffel geen geluid maakt

Naar de winkel waar je hem gekocht heb.

Je heb tenslotte garantie op je iPod. Maak er gebruik van!

• Pascal

Hallo

Het probleem van de shuffle met liedjes spelen is opgelost bedankt voor alle reacties.

Ik had blijkbaar wat fout gedaan met liedjes kopieren ik moest dat via itunes doen en toen op automatisch vullen drukken het is me dus gelukt.

Groeten Pascal

• Skaja

Een “lees de handleiding” gevalletje dus…