Ibook of Powerbook

• Alexander

Hallo mensen ik had even een vraag wat kan ik het beste doen? ik ben student en na de zomervakantie laptop nodig. alleen grote vraag wat wordt het voor een? zowiezo apple maar wat voor een? een 12 inch Ibook met grotere harde schijf 768 ram en BT. of toch de 14 inch ibook ook met 768 ram en BT. maar voor ongeveer zelfde als 14 Ibook kan ik ook 12 inch powerbook kopen met 60 gig 768 ram gewoon combo drive ( als ik dvd wil branden hang ik er wel losse aan veel goedkoper) ik zal de laptop thuis aan lcd schem hangen van 15 inch ( heb ik nog staan ) en toetsenbord erbij aan. de bedoeling is wel dat de laptop tijd mee gaat en powerbook heeft net wat betere specs maar is het extra geld waard e.d

• reggy

Wat wil je ermee gaan doen? Zet dat op een rij, en dan vergelijk ibook en powerbook met hun mogelijkheden, en ook nog het prijskaartje, niet? succes!

• edreob

idd wat ga je ermee doen….

als je thuis een lcd waar die aan komt te hangen….dan is dat topv 12 inch wel groot natuurlijk…aan de adere kant is onderweg 12 inch niet echt lekker om mee te werken….

voorstel: ga naar apple dealer en kijk met je eigenkijkertjes voor je besliost….je moet zelf de keuzemaken, maar als jet er zelf achter hebt gezeten….dan weet je hoe wie en of wat….

powerbook is natuurlkj wel de profi uitvoering tov ibook waar niks mis mee is hoor!! Hoe dan ook je eigen keuze…Maar lekker veel ram is okee .

En eventueel is een externe dikke fire wire-hd van 250 Gig een optie?

maurice.

• Joep

Hi,

Heb 2 maanden geleden dezelfde overweging gemaakt en uiteindelijkvoor een 14" iBook met Superdrive, extra grote HD en blue tooth module gekozen. Ben zeeeeer tevreden!! Persoonlijk vind ik een PB teveel op een windoos lijken …

Joep

• Elma

Zolang het beeldscherm dat je eraan wilt hangen niet groter is dan 15 inches is een iBook zeer geschikt. Voor het branden van DVD's is eigenlijk een Powerbook nodig omdat je toch een redelijk grote RAM daarvoor nodig bent.

• Alexander