Itunes vraag

• Erik

Hallo,

Ik heb een 20gig ipod 4e generatie. Ik maak altijd in itunes een afspeellijst aan voor elke artiest, zet daar dan de desbetreffende muziek in, en druk op update. ik heb nu vreselijk veel afspeel lijsten dus. nou wil ik bepaalde dingen weg gooien van de ipod, zodat ik weer wat meer ruimte heb. maar wanneer ik een afspeellijst verwijder word de muziek niet verwijderd van de ipod. weet iemand hoe ik muziek moet verwijderen van mijn ipod?

mvg,

Erik.

• Elma

Alle muziek staat in je bibliotheek. Afspeellijsten zijn een ordening van muziek uit je bibliotheek. Als je muziek van je iPod wilt verwijderen zul je dus je bibliotheek moeten uitdunnen.

• Erik

zucht, maar dat is zo'n lange lijst :(, ik hoopte ik gewoon iets fout deed ofzo, want die afspeellijsten verwijderen zou makkelijker zijn… ;p

in ieder geval bedankt voor je snelle reactie,

Gr. erik.

• Geert

Kies dan in je bibliotheek voor de keuze alfabetiseren van de lijst: “ album ”, simpelweg op klikken en alle album namen komen van A -> Z onder elkaar. Daarna kies je de nummers van het album dat weg moet, ff selecteren en delete. Dat gaat razendsnel zo…!

Geert

• mcWillem

Of gebruik de blader functie

• Erik

bladerfunctie? :| wat is dat?

• mcWillem

Bibliotheek selecteren en rechtboven op blader (Browse) klikken. De rest wijst zich denk ik vanzelf wanneer je er mee gaat werken :-)