multitabbed browsing zonder steeds eerst contrl +appeltje in te drukken voor tab

• adrie

multitabbed browsing zonder steeds eerst contrl +appeltje in te drukken voor tab is dat wel mogelijk? bestaat er een browser die dat doet? wat ik ook probeer in opera firefox camino het is steeds zo dat als ik op een link klik er geen nieuwe tab geopend wordt, alleen als ik bijv in opera control + appeltje indruk en een link aanklik opent er een nieuwe tab. Weet iemand hoe ht lukt zonder toetsen in te drukken en welke browser daarvoor bruikbaar is?

Bedankt!

• leo

Volgens mij kan dat op dit moment met geen enkele browser.Je kan 't beste een meerknopsmuis met scrollwiel nemen en dan ,wat ik gedaan heb,het scrollwieltje die functie toekennen :hoef je alleen maar het scrollwieltje 1 keer in te klikken.

• adrie

Dank je wel voor je reactie. Welke browser en welke meerknopsmuis gebruik je daarvoor als ik vragen mag? Nogmaals bedankt voor je reactie!leo schreef:

>

> Volgens mij kan dat op dit moment met geen enkele browser.Je

> kan 't beste een meerknopsmuis met scrollwiel nemen en dan

> ,wat ik gedaan heb,het scrollwieltje die functie toekennen

> :hoef je alleen maar het scrollwieltje 1 keer in te klikken.

• Theo Franchimon

Hoe kun je je scrollwieltje functies toekennen? Ik zou namelijk ook graag het wieltje in kunnen drukken, dan loslaten, en wanneer je dan met je muis schuift scrollt hij naar die richting (zoals bij Windows).

• leo

Als browser gebruik ik voornamelijk Mozilla,maar het werkt met elke browser die tab-browsing ondersteunt(behalve IE dus).

Als muis heb ik er eentje van Logitech-de beste voor 't Macplatform-werkt prima onder OS 9 & X.

Te programmeren mbv software(Logitech' Control Center)dat erbij wordt/werd geleverd.

• a3a3

Bedankt leo voor je goede tip!!! Zou je nog willen zeggen welk typenummer logitech mouse je hebt hiervoor ? Dan kan ik hem ook aanschaffen en wellicht Theo ook. Nogmaals mijn dank!

• leo

Kweet niet of deze(doorzichtig & iMac-kleur ‘blueberry’) nog te verkrijgen zijn(heb 'm al dik 4 jaar),maar het modelnummer is:M-UB48.

Ah,nog gevonden op internet,een foto van 'm:

http://www.applebits.com/pilotmouse.html

En de nieuwe collectie v. Logitech:

http://www.logitech.com/index.cfm/products/productlist/NL/NL,crid=2139&categoryid=414