bestand verwijderen

• Rene

op mijn buroblad staat een icoontje van een pdf bestandje dat maar ik maar niet weg krijg. wanneer ik het in de prullenmand wil stoppen krijg ik telkens de melding dat het bestand gebruikt wordt voor andere taak zoals verplaatsen, kopieeren of het legen van de prullenmand. weet iemand hoe ik dit weg krijg ???

• Skaja

Opnieuw opstarten en verwijderen. Anders de prullenbak legen met de option toets ingedrukt.

• Rene

dat lukt helaas niet. het bestandje staat inmiddels al een half jaar op mijn buroblad. omdat het de prullenbak niet in wil. ik krijg het gewoon niet in een andere map.

hij blijft de melding geven: het onderdeel wordt gebruikt door een andere taak (zoals het verplaatsen, kopieren en legen van de prullenmand) probeer het opnieuw als de andere taak voltooid is…….

• leo

Probeer ‘s een lege map aan te maken met dezelfde naam als dat pdf-bestandje en sleep ’m daarna naar je buroblad:als ‘t goed is krijg je dan een venster met de vraag dat er al zo’n bestand met die naam bestaat en of je 'm wilt vervangen door die nieuwe oid-natuurlijk wil je dat en dan kan je gewoon die lege map weggooien.

• Rene

ik dank u vriendelijk, dit werkte dus perfekt. eindelijk verlost van dat stomme bestandje….

• arlene

Ik heb dus nu het zelfde probleem maar krijg hem niet weg op de manier van leo. ik heb een nieuwe map aangemaakt (leeg) en de naam gegeven van het pdf bestandje maar dan krijg ik die vraag niet of ik hm wil vervangen. en dus krijg ik hem niet verplaats naar de prullenmand