Adapter meegeleverd met mini?

• Laura

Ik ben van plan een Apple Ipod Mini 4 of 6 GB aan te schaffen, de nieuwe versie met een (al dan niet) batterijduur van 18 uren.

Nu lees ik op internet veel verschillende feiten over de adapter.

Is deze meegeleverd? Of klopt het dat je alleen de mini via je computer op kan laden? (lijkt me in geval van vakantie niet ideaal)

Zo nee, is deze dan ergens te koop (vast op Apple.nl)?

Alvast bedankt!

• Elma

Volgens de specificaties van Apple wordt er een lichtnetadapter meegeleverd.

• Alex

Ik heb gisteren een mini gekocht en daar zat geen adapter bij.

• leo

Volgens de Apple-site is die adapter een optionele accessoire:moet je dus erbij bestellen/kopen.

• Skaja

Goed he, die price-cut van Apple? De iPods lijken nu echt goedkoper…

• Laura

Mm, inderdaad enigszins misleidend.

Toch nog van plan een mini te kopen, dan maar extra bijbestellen om ‘gewoon’ op te laden.

Of alsnog gaan voor de goedkope (maar dan ook minder goede batterij incl) en er WEL een adapter bijkrijgen.

• lise

Je hebt niet perse adapter nodig, aangezien je m gewoon via je computer kan opladen…

• Laura

Wat te doen op vakantie?

• An

Da's vreemd. Ik heb er een paar dagen geleden een van €199,- gekocht en daar zat gewoon een adapter bij!

• Laura

Dat zal de “oude” versie zijn met een minder goede batterij dan de nieuwe versie met een batterijduur van 18 uur. Het is maar waar je voorkeur naar uitgaat. Ik ben er daarom ook nog niet uit. Qua batterijduur liggen ze volgens mij niet zo gek veel uit elkaar (dacht gemiddeld 11 en 17 in praktijk, verschilt natuurlijk per geval).