Apple nu ook te koop bij "normale" pc winkels

• Alexander

Ik kijk op de Site van Norrod ( een van de grootste pc's leveranciers van het noorden) die beginnen nu Apple's te verkopen echt geweldig kunnen mooi alle windows gebruikers overstappen hahaha. maar wel goed dat apple steeds beter beschikbaar komt bij meer winkels ziet het grote publiek ze ook steeds meer!

• trix

Kweet niet of we daar allemaal zo blij mee zijn….De groep ‘apple gebruikers’ was een leuk fanatiek clubje, zou jammer zijn dat er nu opeens een hoop pc-gebruikers erbij komen die de overstap maken naar MAC omdat ze het ‘cool’ vinden een mac te hebben. Maar, aan de andere kant: fijn dat MAC ook een stukje waardering krijgt en is het goed voor dit forum. Er zullen veel vragen worden gesteld zodra blijkt wat jij graag wilt. Wordt wel weer lachen..

• bart.

een probeelm blijft dat normale pc-winkels geen goede voorlichting kunnen geven over de mMac; zie de primafoon, BCC en Dixon fiasco's. Daar werden potentieele macgebruikers door verkopers al snel weer richting pc gedirigrred omdat de kennisd om de mac goed uit te leggen meestal ontbrak.

wat betreft de reaktie van trix; het is in mijn ogen alleen maar goed als het marktaandeeel van Apple zou stijgen: op den duur kunnen ontwikkelaars, de belastingdienst, banken etc niet meer aankomen met de smoes dat de markt te klein is en zal er serieus met de mac rekening gehouden gaan/moeten worden.

Dat is winst voor alle macgebruikers.

• Skaja

Het blijft leuk/romactisch om ergens voor te strijden qua erkenning en software voor de Mac. Das leuker dan strijden tegen virussen en spyware als de Mac te algemeen wordt. Dan maar liever een minderheid…

• Remco uit Zeeland

Als het zo is dat pcdealers ook Mac gaan verkopen dan is dat een beetje jammer voor de mensen zo als ons die hun nek uit steken om de geweldige Appleproducten te verkopen maar helaas nooit te leveren zijn en dus dan ook weer niet verkoopbaar zijn.

Dat zal dus het enige voordeel zijn. Maar Apple kennende zullen ze zelfs dat wel niet voor elkaar krijgen.

groet van remco uit zeeland

• bart.

ik moet eens een nieuw toetsenbord kopen en leren typen….;-)

• trixie

Pc winkels kunnen zich beter houden bij de pc spullen. Ik vind het niet erg dat Mac verder groeit, maar het gaat ten koste van…Zolang de belangen nog maar liggen bij Apple, gaat alles wel goed, maar zodra je idd je macje kunt gaan kopen bij de pc boer op de hoek krijgen we met z'n allen een probleem. Tuurlijk is het fijn dat de belastingdienst, postbank ect.ect.ect dan ook hun ogen open moeten gaan doen, maar daarvoor is het (toch) eigenlijk al veels te laat. Laat Mac zoals het is, een groep (fanatieke) computergerbuikers die niet staan te wachten op virussen en andere pc kwaaltjes..