Instellen standaard webbrowser

• Arnoud

Hallo beste mensen,

Ik heb weer een simpele vraag, maar ik kan het echt nergens vinden. Hoe stel ik Camino in als standaard browser??

Thanx

• leo

onder Safari==>voorkeuren==>algemeen……daar kan je instellen wat je standaard browser moet zijn.

Toppunt van onnozelheid om daar die optie te zetten van Apple:tis te hopen dat dat onder Tiger verleden tijd zal zijn.

• Arnoud

Heb ik gedaan, maar het probleem wordt nu dat als ik naar mijn mail wil via msn, het programma mail wordt geopend ipv een Camino venster die naar mijn hotmail inbox gaat. Hoew moet ik dit oplossen??

Thanx

• Skaja

Dat is logisch, want via een script opent die link een email client en dat is “default” Mail. Jij maakt gebruik van webmail omdat (geloof ik) MSN/Hotmail (…) geen POP-mailondersteund maar alleen webmail.

• leo

Dat gebeurt helemaal niet als je via de hotmail-site je mail wilt checken:dan moet er gewoon een pagina verschijnen waar je kan inloggen en dan verder naar je mailbox.

• Skaja

“het probleem wordt nu dat als ik naar mijn mail wil via msn, het programma mail wordt geopend ipv een Camino venster die naar mijn hotmail inbox gaat” (…)