mail offline

• eric

hallo

ik heb een vraagje ik heb osx 10.02.8 en alles werkt prima

zelfs mijn postbank!!

maar mijn mail staat op offline ,hoe krijg ik dat weer ok

alvast bedankt

groet,eric

• Skaja

In het uitschuifpaneel, rechts of links, staan -onder de hoofd in-box- je mailboxen. Als er een offline is, dan is de naam in grijze letters. Rechts-klik of CRTL-klik op die naam en kies in het contextuele menu op: Take “…” online. Ook kun je bovenin via het mailbox-menu kijken bij de “Online status”. Daar kun je een mailaccount ook on- en offline zetten.

• eric

sorry maar het lukt niet

ik begrijp niet precies wat je bedoeld

• Skaja

Hoeveel accounts heb je toegevoegd in Mail? Zijn ze allemaal offline? Weet je waar je dat paneel met emailboxen vandaan haalt en weer inschuift?

• eric

ik heb 2accounts,ik weet niet waar ik dat paneel met emailboxenvandaan haalt en weer in schijft

al mijn 2account zijn offline,maar als ik ze bekijk via de webmail van mijn provider dan werkt wel alles ok

alvast bedankt

• leo

Paneel:zie…weergave….>toon/verberg mailboxen/postbussen.

Je kan ook via de voorkeuren kijken of een account wel of niet actief is en via ‘geavanceerd’ kan je je account(s) in- of uitschakelen.

• eric

de account is in geschakeld

ik kan wel versturen

groet

• trix

het moet ook off-line zijn. Als hij on-line staat ontvang je niets. Dat kun je dan ook zien aan inkomend (zwart of grijs). Als inkomend zwart is, dan ben je ‘actief’ anders (grijs) niet.

• leo

Raar is dat,als een account/postbus bij mij ‘off-line’ staat,kan ik niets ontvangen en/of versturen met dat account

Jij dus wel?!!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

• Skaja

Krijg je een foutmelding dan als je je mail wilt ophalen? Je krijgt niet toevallig een kort, glazig en hoog geluidje te horen?