Problemen met Itunes

• Oscar

Wat een irritant programma is dat Itunes zeg. Ik heb net een nieuwe pc en daar heb ik Itunes op geinstalleerd maar nu herkent Itunes de Ipod niet meer. In Windows zie ik de Ipod wel staan en alles wat ik daar in het menu heb staan maar Itunes negeert 'm.

Erg irritant allemaal. Vooral omdat hij bij mijn vorige PC geen problemen gaf. In de minscule gebruiksaanwijzing staat nergens iets over dit probleem.

Herkent iemand dit misschien?

• mcWillem

Had je op je vorige computer een oudere versie van iTunes? Misschien moet je de laatste iPodUpdate installeren.

Ik gok maar, ik heb geen pc en geen iPod …

http://www.apple.com/nl/ipod/download/

• Oscar

Ik begrijp er niets meer van. Alles al gedaan: Ipod geformateerd, Itunes opnieuw geinstalleerd, Ipod update gedraaid. In het laatste geval reageert de IPOD niet. Ik blijf het commando krijgen dat ik de IPOD moet aansluiten, ook als deze wel is aangesloten. Het vreemde is dat de verkenner de IPOD wel herkent. Ook het tegelijkertijd indrukken van de menu toets met de entertoets (ronde in het midden) heb ik al geprobeerd. Niets helpt. Twee dagen geleden deed hij het nog prima op mijn vorige pc. Iemand?………