wie kan mij helpen, ik heb problemen met het installeren van iLife'04 via de DVD Garageband wordt nl wel geinstalleerd maar iPhoto en de andere programma's niet.
Bedankt JW.
oke ik heb eeb iBook G4 en heb problemen met iPhoto van iLife'05, (deze had ik over de versie van ‘04 geinstalleerd) ik kon plots na twee weken iPhoto niet meer openen omdat er veranderingen waren aangebracht moest ik een eerdere versie gebruiken (iPhoto van iLife’04) echter deze krijg ik niet meer geinstalleerd eerst kreeg ik de melding dat er een programma nog bezig was maar dat was niet zo. Nu installeer ik iLife'04 maar het enige wat ik geinstalleerd zie worden is GarageBand en voor de rest niet.
Heb je wel eerst iPhoto ‘05 verwijderd? Niet alleen het programma, ook de voorkeuren. Zoek even in de Finder naar alles van iPhoto en gooi het weg. Leeg de prullenmand voor de zekerheid en begin dan opnieuw met de installatie van iPhoto ’04.
Als je trouwens een andere Mac in de buurt hebt is het misschien slim het daar even op te proberen. Wie weet is er iets mis met de installatie-cd.
En als dit allemaal niet werkt, weet ik het ook niet meer.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?