Krassen op iPod

• iBram

Het klinkt misschien stom maar ik heb een kras op het scherm van mijn iPod Photo 30gig die ik graag weg wil hebben. Via iPodlounge kwam ik op een site van iClean en dat spul lijkt er voor gemaakt te zijn. Maar aangezien het feit dat ik niet in het bezit ben van een creditcard kan ik het amper uit het buitenland kopen. Weet iemand waar je iets in deze richting in nederland kunt kopen, via internet zou het makkelijkst zijn maar andere alternatieven zijn ook heel erg welkom!

Alvast bedankt voor de hulp!

iBram

• Elma

Misschien heeft de handelaar in autobenodigdheden iets voor je.

• jean

gewwon naar een doehetzelf winkel gaan en cleaner kopen en dan zachjes invrijven en met een andere doek uitvrijven

weer als nieuw probeer maar

succes jean

• Skaja

Ik heb ooit eens voor een handvaardigheid opdracht een soort gekleurd plastic moeten polijsten. Dat ging met Brasso, volgens mij een soort zilverpoets en een zachte stofdoek. Dat ging perfect, alleen weet ik niet of je zoiets ook op tranparant plastic voor elkaar krijgt. Je kunt het eens proberen op iets vergelijkbaars als het iPod venster. Doe in ieder geval voorzichtig!

Succes!

• Theo..

turtle-wax voor de auto, werkt perfect

• Ed

Kijk op:

http://www.ipodreparatie.nl/

Succes,

Ed

• Hans

Zelf heb ik dit opgelost met een polish die je voor een paar euro bij een gsm-shop kunt kopen, werkt prima, mits de krassen niet te diep zijn.

Vervolgens toch maar even een skin gekocht met kunstof venster, bevalt prima….