nieuwe mini binnen, alleen geen geluid bij het afspelen?

• exarchos

Net me nieuwe mini binnengekregen alleen bij het afspelen loopt het nummer wel en de volume staat voluit alleen geen geluid, ook met andere earphones geprobeerd ook niks. Telkens als ik op een nummer druk om af te spelen hoor een heel licht geluidje uit de mini komen. Iemand nog tips?

• Skaja

Is dat alleen bij het afspelen van muziekjes of ook bij systeem geluiden? Kijk eens in de geluidsvoorkeuren en speel wat met de systeem-alerts. Staat hij niet toevallig op “mute”?En doet de “boing” het wel tijdens het opstarten?

Als dit alles klopt, start de Mac dan eens op met de ALT-COMMAND-p-r toetsen ingedrukt en ohudt die vast totdat de Mac 3 keer die “boing” heeft gegeven.

En als hij nieuw is, dan heb je nog recht op support van Apple…

Succes :-)

• leo

Zou 't geen iPod mini zijn ipv Mac mini? ;)

Misschien helpt een reset,anders niet gaan klooien en gewoon gaan naar diegene waar je 'm hebt gekocht(of ff bellen,e-mailtje…).

• Skaja

Verrek, je hebt gelijk! Even over het hoofd gezien. Vragenstallers geven helaas te vaak te weinig info over hun configuraties…

• exarchos

is geregeld, heb gebeld naar apple en volgens meneer was mijn audiofunctie defect (erg vaag , ik legde het probleem uit en hij wist gelijk wat het was, volgens mij ben ik niet de eerste dus), dus doorverbonden met de apple store en ik krijg een nieuwe binnen 3 werkdagen, toch netjes zo snel!!

iig nog bedankt voor jullie reacties (en het was idd mijn mini Ipod)