Ipod mini crasht XP. uninstall hoe?

• p2db

Hallo,

Ik heb een IPOD mini en als ik die inclusief Itunes aansluit op mn laptop met XP,

dan crasht mn computer. Ik zie dan zo'n compleet blauw scherm met wat computerteksten en moet ik mn computer handmatig uitzetten.

Dus 2 vragen:

1) Iemand een idee hoe dit komt?

2) Hoe kan ik itunes en de drivers voor mn Ipod uninstallen? (dus alles wat iets met Ipod te maken heeft weg) zodat ik het opnieuw kan installeren?

mvg

PP

• chenin

Hi,

1) als je het programma hebt gedownload via Apple en de updates hebt gedraaid zou het moeten werken. Ook als je het van de Ipod CD hebt geïnstalleerd en de updates hebt gedraaid. Hier werkt het op 3XP PC's en op 2 Mac's.

2) Uninstallen: ga naar Start daarna naar Programmatoegang en instellingen en delete Itunes. Vervolgens via je verkenner (Explorer) naar de map Programma files. Daar delete je de rest van de directories Itunes en alles in Ipod. Ook de directories verwijderen.

3) vervolgens overnieuw downloaden van Apple of via je CD die je bij je Ipod hebt gekregen. Ook de updates installeren. DAARNA je Ipod aan je PC hangen en het zou weer moeten werken.

Succes!