postbank

• eric

hallo

ik draai onder 10.02.8 +netscape 7.0 voor de postbank maar er gebeurd niets

de postbank vertelde dat ik java sun moest instaleren is dat zo

alvast bedankt

• Ge

heb je pop-up aan?

cookies aan?

• eric

nee

• Skaja

Dat klinkt als een helpdeskmedewerker zonder al te veel kennis hierover. Java zit al in OS X, alleen updates zijn er zo nu en dan. Verder was officieus bekend dat de Safari browser het bijna helemaal goed deed, tot de recente aanpassing van de Postbank. Lees hiervoor artikelen op de bekende sites…

• eric

ik denk dat ik de 10.03 versie ga aanschaffen en dan in combinatie met safari

dan moet het goed lukken

• Gijs

Zoals Skaja al zei, tot voor kort ging het bijna perfect in 10.3. Nu zitten er wat bugjes in, maar met wat omwegen en trucjes kun je nog steeds alles doen.

Maar met 10.2 en de juiste versie van Netscape hoort het ook te werken volgens mij. Probleem is wel dat je niet kunt afgaan op wat de Postbank hierover zegt. Vraag eens andere gebruikers van 10.2/Netscape met welke versie het werkt.

• jeroen

Het kan niet via Safari. Ik heb dezelfde problemen gehad. Het kan alleen via internet explorer. Ik ben gestopt met de postbank, alleen maar ellende met de mac. Geldt overigens ook voor andere banken die hun betalingssysteem optimaal hebben gemaakt voor de pc en niet voor de mac.