Ipod Shuffle of Mini voor sporten?

• i-smurf

Ben beniewd naar gebruikerservaringen tijdens sporten. Vroeg me af of je dan beter de shuffle kan nemen (flashspeler) of mini (harddisk). Voordeel van mini is natuurlijk dat er veel meer op kan + LCD scherm om muziek te kunnen selecteren, maar wel zwaarder.

• Skaja

De mini heeft ook geen HD meer, dus das opgelost. En als je moe wordt van het meedragen van een extra onsje, dan moet je nog even wat harder trainen ;-)

• Skaja

Trouwens, als je hem wilt als maatje voor het joggen, dan is een shuffle groot genoeg. Of loop je langer dan 1GB muziek? :-)

• i-smurf

Ik was in de veronderstelling dat de mini wel een HD had. Nieuwe model niet dus, prettig om te weten!

• leo

Waar staat dat de mini GEEN hd meer heeft?Kan dat nergens vinden.Hoe wordt de muziek dan opgeslagen?Bedoel je soms een microdrive?Maar dat is toch wel een hd,alleen een hele kleine.

• Skaja

Ik had ergens vernomen dan Toshiba kleine “drives” had gemakt die geen HD meer waren en die Apple voor de mini gebruikt. Maar ik kan er naast zitten. Dan nog heeft hij RAM waar hij data in opslaat en van speelt, dus overslaan doet ie zowiezo niet. Ik heb ook wel eens hardgelopen met mijn 1e generatie iPod, 10 GB. Hij deed het prima, ik kan alleen niet lekker lopen met muziek op mijn hoofd…