Nummers van D Schijf overschrijven naar I-tunes

• Kay

Goedemorgen allemaal,

Ik heb een vraagje over mijn zojuist aangeschafde i-pod.

Ik heb alles geprobeerd en het lukt mij echt niet om mijn nummers die ik op de D schijf heb staan te overschrijven naar I-tunes kan iemand mij informatie geven over hoe ik dat doe?

En kan ik ook in I-Tunes nummers op volgorde zetten en ze dan naar mijn I-pod kopieren?

Want steeds als ik mijn i-pod aansluit op de computer dan importeert hij nummers die ik er helemaal niet op wil zetten.

Zoals jullie al lezen snap ik er nog helemaal geen ene fluit van.

• Theo Franchimon

Hoi Kay, toevallig een broer van Luc? Om even op je iPod terug te komen. Je hoort je nummers via ‘Importeren’ in iTunes te krijgen. Heel soms gebeurd het dat hij een mp3 niet pakt, wmv pakt hij sowieso ook al niet geloof ik. Probeer het eens met importeren. Succes!

• Elma

Maak een afspeellijst aan om nummers in een bepaalde volgorde te plaatsen.

Vink in de voorkeuren van iTunes bij iPod aan dat je nummers handmatig wilt importeren.

• Skaja

Open iTunes, op de map waar je muziek staat en sleep deze op het iTunes-venster en laat em vallen. Alle muziekbestandjes in die map zal iTunes herkennen en in de iTunes bibliotheek importeren. Mocht het op een PC anders werken dan kun je misschien ook eens op een ander forum kijken…