ipod mini

• eric

hallo

ik heb een vraagje ik heb een ipod mini en ik ben aardig bezig om er muziek op te zetten.

dit gaat allemaal prima ik heb er nu bijna 600 numers op staan , en de ipod begint al vol te raken .

ik heb namelijk nog maar 50mb over .

hoeveel nummers kunnen er dan nog op.

• Theo Franchimon

Hoi, zoals in andere threads ook te lezen is (die van het aantal cd's op een iPod) kan, en mag, je eigenlijk niet uitdrukken hoeveel er nog op kan in het aantal nummers, maar in het aantal Gb en Mb, in jouw geval dus nog 50 Mb. Dat is niet veel. Als we voor deze ene keer maar even puur van het gemiddelde uitgaan, dus een tijd van 3 minuten, gemiddeld opgenomen, dat zou zo'n 3 Mb per nummer zijn. Dus je kunt er nog zo'n 15 nummers opzetten. Toch zie je dat iets uitdrukken in het aantal nummers heel slecht is, Apple pretendeerd altijd dat er 1000 liedjes op kunnen, jij kan er zo'n 615, dan zitten ze er toch aardig naast. Terwijl er net zo goed 1300 nummers op kunnen, het hangt dus allemaal van het aantal Mb af.

• eric

ok bedankt

maar toch raar dat k er maar ruim 600 nummers op kan zetten

• Theo Franchimon

Het zijn waarschijnlijk nummers van meer mb dan 3, terwijl Apple dat geloof ik als gemiddeld zien en daar baseren ze die 1000 nummers op.