ipod shuffle of mini ?

• SWitt

hallo ?!

ik ben dus muziek gek en tis zo'n beetje mn leven !

kan iemand mij helpen ?

ik ken net “Apple”…….sorry !

ik wil dus een goeie mp3 player, met een veel aan batterij cappaciteit.

en wat heeeeel belangrijk is >>>> kwaliteit aan “sound” !!

Ik ben dus benieuwd naar Jullie ervaringen met de Shuffle ?!

Ik wil dus op de motor een lekker muziekje opzetten…(mag niet, maar toch)

Het is alleen, voor zover ik kan zie en vinden, dat de iPod Mini GEEN externe batterij aansluiting heeft en de Shuffle wel….

en die heeft dus mn voorkeur.

Kan iemand hier wat over vertellen ? please ?!

en de shuffle is is “schokvrij” vanwege zn Flash memory….snap ?

sorry….ik weet dat Apple heeeel groot is en heeeel veeeeel doet in de grafische wereld en nu ook de wereld van muziek veroverd (en terecht)….als ik zo alles een beetje lees en hoor om me heen.

iemand ?

wat moet ik nou….. de Shuffle is 150 euro (1 Gig) en de nieuwe Mini is 199 Euro….maar heeft dus die externe batt. niet….snappen jullei nu waar ik over zit te dubben.?

Kwaliteit gaat voor alles !

mensen, alvast bedankt voor jullie reacties !

SWitt

• Skaja

Als je audiofrak bent en muziek in AIFF formaat luistert (ongecomprimeerd) dan is een shuffeltje snel vol. Ik denk dat je dan meer hebt aan een mini. De batterijen hebben wel een boost gehad; als je de mini aanzet en hem lekker laat spelen (je kunt er toch niet bij want je hebt je handen aan het stuur…) dan kun je behoorlijkwat uurtjes spelen. Waarschijnlijk meer dan er muziek op staat (in AIFF formaat dan).

• Erik

De Ipod shuffle is nu in de aanbieding bij Mediamarkt voor € 179,-

Groeten,

Erik

• Skaja

Bedankt voor de tip. Bij Apple zelf (en verder elder ook) kost ie 149,- fe. Lijkt me een betere deal… ;-)

• Erik

???????????

http://www.apple.com/nl/ipodmini/

Waar heb je dat dan zien staan?

• Skaja

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/90804/wo/AP22dkr7D6IR3MtogEokZ2AhBv6/0.0.11.1.0.6.21.1.4.1.0.0.0.1.0

• Erik

Helaas werkt de link niet.

Erik

• Skaja

Er is een misverstand. Je zei eerder dat de iPod shuffle in de aanbieding was, maar je bedoelde natuurlijk de iPod mini… De shuffle is echt goedkoper namelijk…

• Erik

Herstel. de I-pod mini is bij de Mediamarkt te koop voor € 179,-

Groeten,

Erik

• SWitt

thnx voor al je brichten en reacties…..hihi

ik heb ze bij ons in Ridderkerk in de aan bieding zien staan bij de Dixons……..sowwwy…

Ik heb de iPod Shuffel nu gekocht voor mn vriendin 513Mb en die ga ik stiekem lekker uittesten…..

en als die me tegen valt hoop ik een goeie koop te maken met de nieuwe Pod-Mini …… de nieuwe dan he….. 4 Gig of 6 Gig met 1 8 u u r ! ! ! speeltijd !

das wel een beetje beters dan 8 uur

maar toch ! heel erg bedankt voor je reactie !