Mac Mini Leverbaar?

• Remco uit Zeeland

Hallo,

Weet iemand wanneer de Mac Mini's leverbaar zijn?

Ik heb net even een kleine belronde gedaan om er een te bestellen maar ik hoor dat ze pas over een week of 4 geleverd kunnen worden.

Nu dacht ik te lezen hier op het prikbord dat iemand er al een had…..

Ik hoor het wel.

Groet van remco uit zeeland

• edreob

haai,

ik ben toevallig vorige week bij een appledealer geweest hier in mijn woonplaats, en heb hem in mijn handen gehad….

was wel leuk, die lunchbox, want groter is hij niet, wel zwaar voor zo'n klein ding , dat viel me wel op.

http://www.ambridge.nl

bel ze ff op zou ik zeggen.

Maurice.

• co

Ik heb al twee weken een Mac Mini, schitterend apparaat. Hoefde maar een een dag of 10 te wachten bij Apple Center tegenover Centraal Station in Amsterdam, 7 dagen per week open.

Co uit Amsterdam

• jean

hoi met jean ik heb ook een minimac aangeschaft en hij is te gek gewoon en ik had hem binnen drie dagen via de applestore niet te geloven he

maar nou wil ik er nog een bestellen en inderdaad het duurt nu 2 a 3 weken levertijd dus ik heb mazzel gehad bij deze

ik wil dus de andere met 80gb harde schijf

voorderest al die geruchten over hij maakt veel lawaai enzo allemaal flouwekul gewoon een leuk dingetje waar je alles mee kan en als je een hekel aan draden hebt die rondslingeren dan is de minimac de oplossing

een nadeel hij is niet makkelijk open te maken voor bijvoorbeeld het ram te vervangen ja het kan wel maar met een hele dunne plamuurmes

ik begin ernog niet aan want als het draaid dan draaid het.

doei jean