Hoi allemaal,
Ik zit er ernstig over te twijfelen een laptop te kopen. Op het moment heb ik een goed draaiende pc, maar ik wil een laptop om onderweg te kunnen werken. Ik mag dan wel een student zijn, maar ik merk dat het zooo handig is.
Nu ben ik bijzonder gecharmeerd van de 12“ Powerbook, G4 (12” omdat die zo heerlijk compact is). Prachtig ding en de specificaties zijn ook prima. Hartstikke mooi allemaal, MAARRR
Ik heb de laptop straks nodig voor programmas als Photoshop, Indesign, Premiere (allen van Adobe natuurlijk) en Dreamweaver (van Macromedia dus).
Helaas zijn deze programmas ZO ONGELOFELIJK duur… Ik heb ze al voor PC en om ze nu dus ook voor de Powerbook te gaan aanschaffen is teveel gevraagd. Alleen daarom zou ik dus eigenlijk geen Powerbook aanschaffen. De andere nadelen (zoals het de overstap naar een ander besturingssysteem) zullen vast enkel wennen zijn.
Heeft er iemand misschien 2de hands software die die weg doet? Heeft er iemand misschien tips? Anders zal het waarschijnlijk toch (helaas) een windows laptop worden…