Medion Mobiele Jukebox?

• Charlize

Hoi allemaal,

ik kreeg vandaag vandaag van mijn ietwat late ‘Valentijn’, een leuk apparaatje, een mobiele jukebox van Medion. Had 'ie gekocht bij de Aldi.

Ik zie alleen geen vermelding, of dat hebbedingetje ook geschikt is voor mijn Mac (ik draai de allerlaatste versie).

Weet iemand, of ik dit ding nu gewoon uit de doos kan halen, en kan gebruiken zonder de meegeleverde driver (die is er natuuurlijk alleen voor Windows….), of dat het linea-recta terug moet naar de Aldi? (mijn vingers jeuken om het uit het plastic te scheuren..!!)

• Skaja

Ach, je kan het proberen. Doet ie het niet, dan heb jij weer een leuk presentje voor een Windoos gebruiker en koopt “hij” iets anders… toch?! :-)

• Charlize

Goodmorning all,

ik heb me 10 minuten in kunnen houden, en toen ging het plastic eraf. ;-)

Na allemaal onnodig gedoe (zoals het programma ‘MusicMatch’ zoeken en weet ik veel wat allemaal nog meer), bleek het ding uiteindelijk gewoon plug&play. En nu staat 'ie al lekker vol met muziek. Geen extra proggie voor nodig, gewoon drag&drop. Heerlijk easy uiteindelijk dus! En hartstikke leuk.

Gr. Charlize

• Derk

Hallo Charlize

Ik krijg mijn mobiele jukebox niet aan de praat op de mac , ik gebruik 10.3.8 en heb hem aangesloten op een usb 2.0 pci kaart.

Gr Derk