provider

• Carolien

Ik heb ADSL van zonnet. Nu komt het zeer regelmatig voor dat ik niet op internet kan komen. De lijnen zijn kennelijk op bepaalde uren overbelast. Zou dit komen dat ik maar E 14,95 per maand betaal of ligt het gewoon aan de provider? Als dat zo is kan iemand mij dan een goede betaalbare provider aanbevelen?

• mcWillem

Ik heb Wanadoo zonder problemen. Het zou bij jou ook een defect in het modem kunnen zitten. Ik zou de helpdesk bellen op het moment dat niet niet op internet kan.

• Carolien

Bedankt voor de tip. Voor ik overstap op een andere provider zal ik Zonnet bellen tijdens de storing. Het gebeurt te vaak en brengt veel ergernis. Ik had al een mailtje gestuurd naar Versatel (nieuwe naam voor zonnet) maar kreeg geen reactie.

• Kor

Kijk eens op ondersaande site:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003526.html#more

Met oa:

“Eén van de providers, die wel in grote hoeveelheden slechte modems wegzet, is Versatel. Ja, dat bedrijf dat straks voetbal via een cheap-ass modempje gaat vertonen. Uit onze test bleek dat bij Versatel maar liefst gemiddeld 11 procent van de modems niet deugt. Echter, tot voor kort gaf Versatel ook andere typen modems uit. Alle nieuwe klanten zijn kwetsbaar, omdat ze worden opgezadeld met een e-tech modem. We hebben contact opgenomen met Versatel, een reactie zal spoedig volgen.”

Ik heb zelf ook apparatuur van Versatel geinstalleerd.

Echt het is niet het beste wat ze neerzetten.

• edreob

haai,

ik heb adsl advanced van planet….79 euro permaand + tel abonnement, maakt dat het op bijna 90 euro per maand zit.( ik heb gooedkoopste tel abo van kpn omdat ik mobiel bel)

dat is dus wel het duurste maar ook het snelste abonnement. 1mb(1024) upload en 8mb (8000) download

Aansluitkosten waren gratis en gratis modem (utp…..plus tang plus splitter ..enz enz)….

Tot nog toe geen problemen gehad….5 min en ik was onine……..

en het is echt supersnel.Mooi om op de applesite naar quicktime te gaan endaar films te bekijken, mooie graadmeter voor je snelheid.

Succes met je keuze.

Maurice.

• Carolien

Bedankt voor de reakties. 79 Euro per maand vind ik te duur. Het is waarschijnlijk ideaal als je veel op het internet zit, maar dat is bij mij niet het geval. Over de modems van Versatel kan ik alleen maar zeggen dat ik de mijne nog van Zonnet heb gekregen dus die hoeft niet persé slecht te zijn. Het gekke is dat ik sinds enige dagen weer wel vlot on line ben. Ik zal het dus maar even aanzien en direkt naar de helpdesk bellen wanneer ik weer vastloop.