EXTERNE DVD-BRANDER

• Lydia

Hallo mensen,

Ik ben van plan om binnenkort een externe DVD-brander te kopen die plus aan kan met dual-layer. Nu is mijn vraag kan ieder merk op de MAC aangesloten worden en herkent toast hem dan wel?

Groetjes Lydia.

• Arnoud

Hoi,

Ik heb vorige week een Freecom aangeschaft, en gaat prima. Toast herkent hem omdat het de enige is die erop zit.

Suc6

• Lydia

Hoi,

de enige externe brander bedoel je?

• Arnoud

nee, het is een oude g3 en daar zit intern geen brander op, en dus is dit de enige.

• Lydia

ooh okay.

• Maurizio Delpero

ik heb net een “ echte BTC” voor 99euro gekocht ook (zie reclame folder van een bekend KR-uidenier van deze week) :-) en aan mij iMac (G4, 1.25, 10.3.7)

aangesloten….hij wordt niet gezien maar als ik een audio-cd erin plaats kan ik het wel importeren in iTunes en ik kan het ook selecteren via toast lite 5.2.2

Iemand tips? Hoe kan ik zorgen dat ie wel “ te zien” is?

Mau

• Monique

Dat zal een probleem worden Maurizio, want er zijn maar weinig (externe) dvd-branders compatible met mac. Zelf heb ik een Lacie gekocht, en ik meen dat deze Lacie, de FX-50 van Freecom en de Pika One (wordt alleen verkocht bij Correct in Rotterdam) de enigen zijn die voor zover mij bekend op een mac werken. Dus … doe dat ding van de hand aan een windhozer, en koop een andere.

Succes!