opstart probleem Limewire

• martijn

Limewire start niet meer op mijn Mac, heb al geprobeerd het programma opnieuw te installeren alleen nog zonder resultaat, Als ik klik op het icoon van Limewire stuitert hij wel een paar keer. Ook komt boven in de werkbalk Limewire even e staan om vervolgens na 2 seconden weer af te sluiten! Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen??

groet'n martijn

• Kor

Verwijder symbool uit dock.

Ga naar aplicaties en klik op limewire.

Als het programma nu wel opstart breng dan limewire symbool

naar dock.

• martijn

Bedankt voor je snelle reactie, ook als ik Limewire opstart vanuit de applications folder dan start hij maar voor een 2 tal seconden op om vervolgens direct weer af te sluiten. heb al verschillende downloads van Limewire geprobeerd alleen geen een die wil opstarten. Heb alles ook al een keer of wat verwijderd en opnieuw geinstalleerd echter nog zonder resultaat.

Iemand anders nog tips>>?

• Geert

Als je limewire niet opstart betekent dat maar een ding, je hebt de verkeerde Limewire versie voor je OS system. Welk OS syteem draai je 9/X?

Geert

• martijn

Ik draai OS X, en heb naar mijn idee ook de juiste gedownload, (Lime Wire Pro 4.2.6 MAC OSX.dmg) Ik heb deze file al bij verschillende servers gedownload maar ze doen allemaal hetzelfde nadat ik ze geinstalleerd heb.

Gr martijn

• Geert

Welke OS X pcies ?? want ik geloof dat LW pro 4.2.6 is alleen voor OS X 10.3 en hoger.

Geert

• martijn

Hoi, ik heb OS X 10.3.7. dus dat moet wel willen dacht ik zo

• edreob

haai

fiiirewall of zoiets/niet? dan:

lijkt wel of er iets corrupt is:

gooi je applicatie weg

je icoon uit het dock

ga naar je lib en verwijder de limewire prefs

leeg de trash

installeer limewire opnieuw

ga naar utilities en doe mbv disk utility je disk permissions repairen

herstart je mac………

en probeer opnieuw

Maurice… s?

• bastiaan

opnieuw java plugin installeren helpt ook tegen het spontaan stoppen van safari bij bepaalde sites

versie 1.4.2 meen ik

bastiaan

• martijn

Maurice, bedankt voor je tip, ik heb jou advies uitgevoerd en nu werkt Limewire weer perfect!!

Groeten

martijn