bitorrent

• Arnoud

Hallo allemaal,

Ik probeeriets te dlvan bitorrent omdat ik had gelezen dat dat goed werkt, maar ik heb een porbleem.namelijk het volgende.Als ik op bitorrent iets dl dan is het een .exe bestand enn dat kan niet geopend worden natuurlijk. Weten jullie hoe ik dit op kan lossen, of een andere sites waar ik wel zonder problemen torrent files kan dl.

Mvgr

Arnoud

• edreob

hai arnoud,

je moet ff opletten met hetgene je d-load.

alles op exe eindigned is voor pc.

je zult het dus moeten zoeken in

.dmg

.img

.sit

op het eind.

Voor de rest : zoek eens op torent sites…..daar zul je servers vinden waarbij het alleen gaat om mac files….(staat erachter), je zit dus simpelweg op de verkeerde plek…..

succes

ps : http://www.link2u.tk/

• Arnoud

Ok,

Bedankt. Kan nu idd wel goed zoeken, maar heb nu een anderprobleem. heb net een dvd brander gekocht en als ik films dl weet ik niet waar ik ze in moet omzetten om ze vervolgens te branden. Kan jij mij vertellen welke formaten je dl en naar welke extenties je ze omzet om vervolgens te branden. Ik heb nu al een paar keer .rar gehad,maardie kan ik niet uitpakken, weet jij een manier om .rar uit te pakken.

Alvast bedankt.

Arnoud

• edreob

Hoi,

rar kun je uitpakken met droptar

ff downloaden stufft 8.0 (hoger is er ook al geloof ik)

succes,

Maurice.

• edreob

je kunt van alles d-loaden..AVI, divx, dvd rip….

en met toast branden als dvd, of svcd….

op macosx.nl kun je een paar links vinden naar sites war ze je prcies uitleggen hoe het werkt (in forum)

maurice.

• martijn

Heeft iemand ook een directe link naar het downloaden van de juiste bittorrent programma v/d mac? Zoek me wezenloos, downloaden, proberen maar het werkt nie! :(

martijn

• edreob

2 sec googelen en voila……..

http://bitconjurer.org/BitTorrent/

• Arnoud

Ha Martijn,

Ik heb precies hetzelfde gehad. Ik doe nu downloaden met tomatotorrent, en dat gaat best goed.Ik ben er alleen nog niet helemaal achter welke formaten ik moet hebben en hoeik het om moet zetten, en belangrijk, waar haal je de beste torrents vandaan. Ik hoop vanavond mijn eerste film klaar te hebben dus dan hoor je het wel

Arnoud

• martijn

kan iemand misschien uitleggen wat bittiorrent precies inhoud? Ik dacht dat het een soort Limewire was alleen snap ik weinig van Bittorrent. ik heb het gedownoad en geinstalleerd maar ik krijg alleen een klein venstertje, maar hoe moet ik nou iets zoeken?

help

• edreob

ok….laatste poging

je moet een file(torrent file) hebben en met die file start het programma bit torrent…dan gaat het programma connecten met peers….en hoe meer peers hoe sneller je d-load wordt……..in het begin kan het ff duren….maar afhankelijk van wat het is…….wordt het supersnel….

en die torrent files:—> gebruik google en je komt heel ver….

succes………thats it.

Maurice.