mactheripper

• Rob

Wie kan me uitleggen wat ik moet doen als ik een dvd wil copieren via mactheripper & popcorn maar dan alleen de film met nederlandse ondertitelingen en engels gesproken?

• reggy

Preferences aanpassen en bij MactheRipperscherm Mode aanklikken. Daaronder staan een aantal mogelijkheden die je aan/uit moet vinken. Ik heb een dvd geript waar geen ondertiteling bij zat ( muziekdvd ), dus heb die functies niet nodig gehad. Ik heb uiteindelijk via Toast gebrand (alvorens 2 dvd's te hebben verpest - maar dat is risico van het vak!) Ik weet dat dit niet het volledige verhaal/oplossing is, maar hoop in ieder geval je een eindje op weg te hebben geholpen. Succes!

ps. Als het je gelukt is, meldt het even op deze site, zodat een ander er ook wat aan heeft, groet

• Arnoud

Kunnen jullie me ook een goede locatie geven waar ik een goede kwaliteit films kan dl?? Doe het nu wel eens via Lime wire, maar de kwaliteit laat vaal te wensen over.

Alvast bedankt

Arnoud

• edreob

Bit torrent

google ze.

• Wendy

Een tijdje geleden ben ik ook via dit forum aan bitt-torrent gekomen.

Er is alleen 1 probleem, als ik BT open dan verschijnt hij heel even in mijn dock en daarna is hij niet meer actief.

Als ik iets heb gedownload en ik klik daarop gebeurt hetzelfde.

Ik heb een iMac G3 met 10.2.8

Help!

• Wendy

Het programma is alleen geschikt vanaf 10.3

Waar kan ik het downloaden voor 10.2.8?

• edreob

http://www.versiontracker.com/php/feedback/article.php?story=20040608010229894

• edreob

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18286&page=4

je moet ook een bit torrent file hebben

dat 2klikken en bit tioorent zal starten……..darna gaat het connecten met peers…….. en hoe meer conncecties, hoe sneller je d-load zal gaan.

succes, Maurice.

• Wendy

Als ik klik op downloaden gaat ie automatisch toch de nieuwste (3.4.2) d-l.

Die werkt niet!

Als ik op BitTorrent 3.3a google dan kom ik op sites waar hij wel wordt genoemd maar niet daadwerkelijk te downloaden is.

Sorry als ik lastig ben……

Groetjes, Wendy

• Wendy

Inmiddels heb ik Tomato Torrent gedownload, dat werkt !

Ik ben nu aan het downloadem, het gaat alleen met maar 2,5 kb/s

Hoe versnel ik dit?